Geçiş Süreci Hatası

İnternet aboneliğimizi TurkNet 'e geçirmek için başvuru yaptık, fakat başvuru sırasında sadece İnternet aboneliğimizi geçirmek istediğimizi, ev telefonunu geçirmek istemediğimizi söyledik vurguladık. Çünkü ev telefonunum Türk Telekomdaki tahahhütü Aralık ayına kadardı. Fakat bugün Türk Telekomdan ev telefonunuzun iptal edildiği ve cayma bedeli ödememiz gerektiği yönünde mesaj geldi. TurkNet özellikle vurgulamış olmamıza rağmen ev telefonumuzu biz istemeden iptal ettirdi. Şimdi ne yapacağız?

Türk telekomda İnternet tahahhütümüz Nisan ayında, ev telefonu tahahhütümüz Aralık ayında sonlanıyordu. Biz şimdilik sadece İnternetimizi Türk nete taşımak istedik. Bunu hem bizimle görüşen müşteri temsilcisine, hem imza almaya gelen kişiye tekrar tekrar sorduk ve doğrulattık. Fakat bu kadar özellikle söylememize rağmen ev telefonumuz iptal edildi ve cayma bedeli bize yansıtılacak. Zaten ayrıca 217 TL İnternet cayma bedelimiz vardı ve bunu TurkNet karşılayacak biliyorum. E şimdi istemememize rağmen Aralık ayında bitecek olan ev telefonunun da tahahhütü binecek bunun üstüne ve mağduriyet yaşayacağız. Türknetin abonelik ve aktivasyon sürecinde ne kadar hassas bir firma olduğunu biliyorum ya da en azından böyle düşünürdüm. Fakat belki de müşteri temsilcisinin iletişim hatası nedeniyle ya da yanlış anlaşılma nedeniyle şu an saçma sapan bir durumdayız kiminle muhatap olacağımızı bilmiyoruz iki taraf da birbirine yönlendiriyor. Bu mağduriyetimiz çözülmezse mahkemelik olacağız.

1 Beğeni

Müsait olduklarında @EFG size bilgi verecektir.

1 Beğeni

@EFG yardımcı olabilirseniz sevinirim

1 Beğeni

Merhaba @Oguzhan1487, müşteri numaranızla birlikte bana bu durumu özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Neler yapabileceğimiz konusunda size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışacağım.

1 Beğeni

Ben şimdi sizin konunuzu en üst yetkilime ilettim. Bir bakalım durumunuzu tekrar bir gözden geçirelim. Size geri dönüş yapacağım.

2 Beğeni