Merhaba. 11 Nisan 2022 tarihinde, hattımı taşımak için TurkNet’e başvuru yaptım. Evrakları imzaladım, sesli onay verdim ve geçiş için beklemeye başladım. Son birkaç gündür, mevcut operatörümden kaynaklı bir hata olduğu ve başvurunun tekrar gönderileceği söyleniyor. Bu şekilde 2-3 defa başvurum yenilendi.
Bu sırada mevcut operatörüm olan Göknet tarafından taahhüt sürem bittiği için arandım. Başka bir firmaya geçiş yapacağımı, Göknet ile devam etmeyeceğimi ilettim. Başka bir numaradan tekrar arayacaklarını söylediler.
Benim, tekrardan Göknet’i arayıp oradaki hizmetimi iptal ettirmem mi gerekiyor?
Merhaba @umutus, eğer hizmetinizi bize churn(geçiş) yaptırdıysanız bir şey yapmanıza gerek yok. İsterseniz bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletin. Ben kontrol ederek size yardımcı olmaya çalışayım.
Başvurunuz belge kaynaklı ret almış ve dün tekrar yapılmış. Bu süreçte 48 saatin dolması gerekiyor. Siz şu an 24. saattesiniz. 24 saat daha geçmesi gerekiyor. Bu bilgiyi size vermek için arkadaşlarım aramışlar ancak ulaşamamışlar size… Sms olarak detaylı bilgi vermişler.
@EFG merhabalar.
1 saat kadar önce şu şekilde bir sms geldi:
“işlemleriniz tamamlanmis olarak gozukmektedir. Sinyal aldiktan sonra modem kullanici bilgileriniz SMS olarak gonderilecektir. Bilgileri modem ara yuzune tanimlayarak internetinizi kullanmaya baslayacaksiniz. Iyi gunler. B001”
Sanırım geçiş işlemi hâlâ sürüyor, çünkü internet bağlantım kesildi. Modem kullanıcı bilgilerim ne zaman gelir acaba? İnternet bağlantım kesilmemiş olsa beklemek problem olmazdı ama İnternete ihtiyacım var.
Bağlantımın kesilmesinin ADSL’den VDSL’e geçiyor olmamla bir alakası var mı? İnternet bağlantım ne zaman gelir?
Resetledikten sonra içine gire biliyor musunuz ?
Modeme kablolu veya kablosuz bağlandığınız da Google.com yerine 192.168.1.1 yazarsanız modeme giriş yapmış olursunuz. Modemin arkasında bilgiler mevcut
Hala geçiş işlemleri sürüyorsa internet gelmemiş olabilir. Eski servisi kullanıyor olabilirsiniz.