Geceleri kopma sorunu

1 hafta önce ara ara internetiniz kopuyordu, destek kaydı açmıştım çözüldüğünü söylediler. Sonrasında 4 gün hiç kopma yaşamadık fakat bu gece art arda internetimiz yine kopmaya başladı. Birkaç gün önce de gece kısa süreliğine kopup geri gelmişti fakat çok fazla uzun sürmediği için pek kaale almamıştım. Neden kopma yaşanıyor olabilir? Gerçekten can sıkmaya başladı artık, yardımcı olursanız çok sevinirim :pray:t2:

Hat değerlerim bu şekilde

2 Beğeni

Merhaba, hat değerlerinize baktığımda zayıflama değerinin biraz fazla olduğunu görüyorum. Akşam saatlerinde yoğun kullanım olduğunda böyle bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Modeme gelen kabloyu kontrol etmenizi öneririm. :man_shrugging:

Modem kablosunda herhangi bir eziklik, kopma vs. göremedim zaten modemi de yeni almıştım. Kabloları çıkartıp yeniden taktım. Şuanlık bir problem gözükmüyor fakat internetin yeniden kopacağını tahmin ediyorum. Çünkü daha önceden de aynı işlemleri uygulamıştım. Zayıflama değerinin yüksek olmasının başka bir nedeni olabilir mi?

Zayıflamanın yüksek olmasının nedenleri daire içinde ki soket bağlantısı, ekler, ankastrede ki gevşek bağlantı, direkte ki dağıtım kutusunda ki gevşek bağlantı, ek varsa ekin Su alması gibi sebepler sıralanabilir. Tâbi saha dolabının da mesafesi buna dahil edilebilir. Umarım tekrar kopma sorunu yaşamazsınız :pray:

1 Beğeni

Bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim peki bunların kontrollerini yaptırabiliyor muyuz, öyle bir hizmetiniz var mı?

Sorununuz devam ettiğinde tekrar destek kaydı açın. Eğer altyapı kaynaklı bir sorun yok şeklinde dönüş yapılır ise kaydınız üzerinden yerinde destek talep edebilirsiniz. Yerinde destek ekibi modem ve bina girişinde ölçüm yaparlar eğer ankastrede sorun yok daire içinde varsa onayınız ile birlikte onarımı mümkün ise yaparlar ve karşılığında 300 TL ücret çıkarılır. Eğer sorun bulunamaz ise yani sorun altyapı kaynaklı çıkarsa ücret talep edilmez ek olarak Telekom a iletilmek üzere rapor tutulur.