FTTH Altyapıda Turknet hızımı 10 Mbps'ye sabitledi

Arkadaşlar 2 haftadır derdimi anlatamıyorum TurkNet’e. Sorunsuz 100 Mbps kullandığım internet 2 haftadır 10 Mbps. Yaklaşık 2 hafta önce Geforce Now sunucularında 30 ping aldığım için (Ankara’da oturuyorum) destek kaydı açtım. Ne olduysa o günden sonra oldu. Önce hızımı 50 Mbps’ye ardından 10 Mbps’ye düşürdüler. Israrla düzelmiyor sorunum. Modem kaynaklı bir sorun olabilir mi? Başına daha önce böyle bir sorun gelen oldumu? Bu sorunu nasıl TurkNet’e anlatabilirim?

ben de 30 mbps aldığım internet ne olduysa bir gün 10 mbps’e düştü, upload 1mbps oldu ve ping sıkıntısı yaşamaya başladım oyunlarda. geçen ay yapa’ya dahil ediyoruz dediler. sebebini de anlayamadım şu anda arada bir kopan, dalgalı pingler veren bir internet ile cebelleşiyorum. 1 haftadır da çözülmedi. önceki sağlayıcıma geri döneceğim böyle devam ederse

Performans kaydı oluşturup 3 adet kablolu hız testi gönderdiniz mi?

Merhabalar, yaşamış olduğunuz sorunun birden fazla sebebi olabilir. Sebebini öğrenebilmek ve hızlıca aksiyon alabilmek için Online İşlem Merkezi üzerinden performans sorunu kategorili bir destek kaydı oluşturun. Teknik destek ekibi hızlıca hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmaya çalışacaklardır.

2 haftadır hız testi yolluyorum zaten.

Destek kaydı 2 haftadır açık sorunumu çözmüyorlar

Destek kaydınızın numarasını benşmle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Size bu konuda yardımcı olmaya çalışacağım.

2 Beğeni

Gönderdim size mesaj olarak umarım doğru göndermişimdir forumda yeni olduğum için pek çözemedim daha. İlginiz için teşekkür ederim geri dönüşünüzü bekliyorum.

1 Beğeni

Mesajınızı aldım. Teşekkür ederim.

Sorunum @EFG Bey tarafından çözümlenmiştir. 2 haftadır düzelmesini bekliyorum sağolsun kendisi yarım saat geçmeden sorunumu halletti. Çok teşekkürler.

1 Beğeni

Tüm kullanıcılarımıza buradan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyorum. Teşekkür ederim. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim :muscle:

3 Beğeni

sadece maaş alıyor :slight_smile:

Merhaba,
Benzer bir sorun benim de başıma gelmişti. Yaklaşık 2 hafta uğraşmıştım. Pon cihazına giren kablonun yanlış sonlandırmasından dolayı ve cihazın donmasından dolayı sorun yaşıyordum. Ancak bende bir süre sonra internet komple gitmişti.
Bu esnada kablo ile ilgili sorun yaşadınız mı?
Hatta inanmak güç ama internetim kademeli olarak gitmişti benim. Hızım önce 35 megabite sonra 15 megabite düşüp sonra da tamamen gitmişti. Pon cihazının bana ara sıra donduğunu ya da performans kaybı yaşatabileceği söylenmişti Türk Telekom ekipleri tarafından. Hem kablomun ucu değiştirildi hem de pon cihazına reset atıldı. Sorunum bu şekilde çözüldü.