Fibere geçiş sağladım modem 13 gündür ip almıyor

Öncelikle merhaba, talebim üzerinde 30.05.2025’de fibere geçiş sağlanıp modem kurulumu yapıldı ardından TurkNet tarafından aranıp modemin ip almadığını size arıza kaydı oluşturacağız dendi ve yaklaşık 5 gün geçtikten sonra ise arızanın devam etmesi sonucunda TT’ye arıza kaydı açıldı saha ekipleri 3 gün sonra gelip modem,ont,port değiştiler ve ona rağmen modemin ip alma sorunu çözülemedi. TT saha ekipleri bizce değerler normal gözüküyor sorun bizlik değil biz yapabileceğimiz her şeyi yaptık diye de belirtti. Bu sorun nasıl çözülür fibere geçiş iptal mi olur? 13 gün ben boşuna mı bekledim? Bu mağdur olduğum günlerin faturasını ödemek zorunda mıyım? Manuel olarak yapılabilecek bit şey var mıdır sizden destek istiyorum.


1 Beğeni

Merhaba, konu ile ilgili saha ekiplerinin kontrolleri devam ediyor. Kısa süre içerisinde gelişmeleri sizinle paylaşacağız. Kullanamadığınız süre için faturanızda düzenleme yapılacaktır. Süreç hakkında sizinle iletişime geçeceğiz.

aynı sorun bende de var birebir aynı :dddd

1 Beğeni