Öncelikle merhaba, talebim üzerinde 30.05.2025’de fibere geçiş sağlanıp modem kurulumu yapıldı ardından TurkNet tarafından aranıp modemin ip almadığını size arıza kaydı oluşturacağız dendi ve yaklaşık 5 gün geçtikten sonra ise arızanın devam etmesi sonucunda TT’ye arıza kaydı açıldı saha ekipleri 3 gün sonra gelip modem,ont,port değiştiler ve ona rağmen modemin ip alma sorunu çözülemedi. TT saha ekipleri bizce değerler normal gözüküyor sorun bizlik değil biz yapabileceğimiz her şeyi yaptık diye de belirtti. Bu sorun nasıl çözülür fibere geçiş iptal mi olur? 13 gün ben boşuna mı bekledim? Bu mağdur olduğum günlerin faturasını ödemek zorunda mıyım? Manuel olarak yapılabilecek bit şey var mıdır sizden destek istiyorum.
Merhaba, konu ile ilgili saha ekiplerinin kontrolleri devam ediyor. Kısa süre içerisinde gelişmeleri sizinle paylaşacağız. Kullanamadığınız süre için faturanızda düzenleme yapılacaktır. Süreç hakkında sizinle iletişime geçeceğiz.
aynı sorun bende de var birebir aynı :dddd
Evet 16. Güne giriş sağladık evde engelli var canı sıkılıyor internetsiz bıraktınız Allah’ınızdan bulun inşallah destek ekibiniz berbat çözüm süreciniz rezalet her gün aynı otomatik mesajları yollayıp oyalamaktan başka yaptığınız hiç bir şey yok 1 haftadır aciliyetinizi belirttim diyip geçiştiriyorsunuz. Yarın da internetsiz kalırsam Cimere başvuracağım. Bi hane 16 gün internetsiz bırakılır mı ya bu nasıl mantıktır kardeşim aklınız alıyor mu böyle bir şeyi kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz biz ya? Bir engelliyi mağdur ettiniz ya Allah’ınızdan bulun gerçekten.
Merhaba, destek kaydınızı kapattığınızı görüntülüyoruz. Şu an sorun yaşıyor musunuz?
16 gündür internetim yoktu ilk gelen ont ve modem cihazında büyük ihtimal problem vardı ama modem ve ont değiştikten sonra yani yaklaşık 1 hafta önce modem kurulumu otomatik yapılıyor dediler o yüzden arayüze giriş sağlamadım sonra bugün merak edip arayüze giriş sağladıktan sonra kullanıcı bilgileri eksik ve hatalı olduğunu fark ettim manuel olarak değiştirdikten sonra internetim geldi. 1 haftadır bu sorunu göremeyen müşteri temsilcilerin olması gerçekten saçma. Modem kurulumunu sağlayan ilgili teknik ekibi kullanıcı adının başına 0 eklemiş şifremi eksik girmiş.
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.