Fiber100 paketimde 9 saattir Internet ve telefon kesik

Konuyla ilgili 43999730 numaralı destek kaydımda, otomatik olarak ilk gelen ‘inceliyoruz’ dan başka bir bilgi yok. Ne yapabilirim?

ONT cihazı üzerindeki LOS ışığı yanıp sönüyor, PON ışığı yanmıyor. ONT cihazını yeniden başlatmak sorunu çözmüyor.

@EFG : yardımcı olabilir misiniz?

Fiber kablonuzda bir sorun varsa LOS veya Alarm ışığı yanıyor. Bildiğim kadarıyla Fiber buluşmuyor anlamına geliyor. Ekip gelip kontrolünü yapacaktır.

Dediğiniz gibi fiber buluşmuyor olduğu kesin. Bununla ilgili Türk Telekoma bir is emri/arıza bildirimi vs açılmasi gerektiği de aşikar. Türk net in hala neden Türk Telekomu devreye sokmadigini anlamadım

Turknet 19:45 te Telekoma ariza/is emri açtı. 36 saat içinde çözecekmis Türk Telekom.

2 Beğeni

Hala bi nane yok, 20 karakter olmalıymış burası

Benim bildiğim Türktelekom ekiplerinin gelip fiber kablonun uç kısmını tekrar kaynatması gerek yada ankastreden tekrar kabloları kaynatması gerek. Onun için özel cihaz kullanılıyor.

İster kaynatsınlar, ister haşlama yapsınlar , ister tava yapsınlar ne yapıyorlarsa yapsınlar da duzeltsinler :rage:

2 Beğeni

Destek kaydı açtınız ise TT ekipleri kontrol edeceklerdir. Umarım arızanız kısa sürede çözülür :pray:

2 Beğeni

Hala arıza sürüyor, bu is uzadı iyice

Merhaba, durumunuzun sebeplerini arkadaşlar belirtmiş. Zor olsada biraz sabretmemiz gerekiyor. İşlem Telekom tarafın da gereksiz uzarsa benim ile özelden iletişime geçebilirsin.

1 Beğeni

Türk Telekom ekibi az önce eve geldi ve ONT modemde sinyal olmadığını görüp ‘yeraltı ekibine iletecegiz’ diyerek gittiler.
Yeraltı ekibi tahminen 1-2 gün içinde bakar dendi.

Bugün işgünü, evden çalışan birisi olarak mecburen 4.5g internet ile is yapmaya çalışacağım!

1 Beğeni

Umarım hızlıca bakarlar. Verilen süre uzarsa BTK ya Turk Telekomu şikayet edebilirsiniz.

1 Beğeni

An itibariyle internet bağlandım düzeltildi

2 Beğeni

bağlandınızın düzeltilmesi için yapılan işlem nedir

Sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın :pray:

1 Beğeni

Teşekkür ederim - - - -

Bilmiyorum ne yazık ki. Türk Telekom ekibi ne yaptıysa yaptı ve düzeltti