Fiber100 internet arızası

26 nisan 2022 de internetimiz kesildi. Belki düzelir diye 3 - 4 saat bekledikten sonra arıza kaydı oluşturdum. Teknik destek aşina olduğumuz hazır kalıp mesajların ötesinde herhangi bir çözüm geliştiremiyor. Genel anlamda türknetten memnunum. Ama bir sorun çıktığında da şu yerleşik operatör muhabbeti cidden insanın canını fena sıkıyor. Ben yerleşik operatörün müşterisi değilimki ben hizmeti senden alıyorum ödemeyide sana yapıyorum. Yerleşik operatörde TurkNet müşterisinin interneti yokmuş vah vah hemen sorunlarını çözelim demiyorlar. Daha kaç gün sürecek Allah bilir. Kızımın online dersleri olmasa gene neyse hadi bekleyelim. Ama günümüzde herşey internetle. Buradaki admin arkadaşların desteğini bekliyorum

2 Beğeni

Merhaba @dgner ,öncelikle karşılaşmış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Yaşamış olduğunuz sorun için destek kayıt numarasını mesaj olarak atar mısın ?

3 Beğeni

Yerleşik operatör alt yapısı TT’ye ait olduğu için kullandığın hangi operatör olursa olsun alt yapı kime aitse o bakmak zorunda diğer operatörler hiç bir işlem yapamaz.

1 Beğeni

Bunu forum olarak ezberledik:) müşteri olarak beklentim şu ilgili firmayala görüşülerek biz sıradan insanların arızalarına müdahale süresini kısaltmaları. Bununla ilgili kati bir sözleşme yapması . Yani olayı tt keyfine bırakmaması

1 Beğeni

Tt daha kendi müşterilerine bakamıyor ki bize baksın. Tt desteği takip ediyorum sürekli bitmek bilmeyen arızalar uzayan süreçler hiç bitmiyor

Umarım sorununuz en erken şekilde çözülür

1 Beğeni

Size özelden destek kayıt nosunu attım. Müsait olunca bilgilendirirseniz sevinirim

1 Beğeni

Nihayet tt ekipleri geldi. Ekip dediğime bakmayın işten anlamayan bir tip geldi iki saat uğraştı çözemeyince arkadaşını çağırdı o da güya hallettim dedi. İnternet var ama hız yerlerlerde. Şimdi hız için tekrar arıza kaydı bırakacağım. Sorunda binaya koydukları santrale takılan yerdeki kablo kırılmış. O kadar dar bir yere kurmuşlarki santrali kabloloların kırılmaması mucize. Şimdi destek kaydında bu durumuda belirteceğim. İnşallah gelip santrali daha geniş bir yere koyarlar. Yoksa çok sık arıza yaşayacağım gibi görünüyor. Keşke fibere geçmeseydim durumu olmaz inş.

Santral dediğiniz tam olarak ne? Fotoğraf çekme şansınız varsa çekip paylaşır mısınız merak ettim doğrusu :flushed:

Şu an fotograf çekme şansım yok ama dışarıdan gelen kablonun bağlandığı buradan dairelere dağıtım yapılan cihaz. Teknik ismini bilmiyorum

1 Beğeni

Merhaba @dgner, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşırsanız size bu konuda elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışırım.

1 Beğeni

1 hafta geçti geçmedi yine internet yok fibere geçtiğime pişman oldum

Ben konuyu arkadaşlarıma ilettim. Arka planda incelemeler devam ediyor. Gelişme olması durumunda hem ben hem arkadaşlarım size bilgi vererek yardımcı olmaya çalışacağız.