Fiber uç arızası

Yaklaşık bir buçuk aylık aboneyim kurulum haricinde iki kez arızadan dolayı saha ekibi geldi fiber başlık değişimi için ne binadaki kablolara kutuya nede evdeki kablolara kutuya dokunan var bu başlıklara durduk yere ne oluyor gerçekten anlamıyorum artık sinir bozucu bir hal aldı bu sabah baktım yine los ışığı yanıyor artık uykudan kalktığımda internet gitmişmi diye bakmak alışkanlık haline geldi . sevgili TurkNet ne oluyor kardeşim bu başlıklara durduk yere? Telekomun bakır hattınamı dönsem diye soruyorum artık kendi kendime yıllarca bir kere arıza yapmayan 80 mpbs internetim vardı böyle olcaksa olmasın gigafiber gerçekten .

1 Beğeni

Selamlar @canbjk, fiber kabloları çok hassastır ve kırılabilir. Süreciniz için bölgeye ekipler yönlendirildi. Müdahale sonrasında probleminiz giderilecek :raising_hand_man:

Fare sıkıntısı olmasın? Ya da onlara dokunan başka 1 kişi

Yetkili arkadaş geldi sorunun sokaktaki kabin bağlantısının ucunda olduğunu söyledi düzeltti gitti 15 dakika oldu şuan yine loss ışığı yandı TurkNet saha ekibinin uç takmada büyük bir sıkıntısı var bence sinirden gülüyorum :smiley: bu sorun 15 dakika sonra değilde yarın olsaydı yine destek kaydı açıp üç gün ekip bekleyecektim gerçekten bıktım . ben bu firma kazansın diye davet kodu bile kullanmadım abone olurken 140 lira katkım olsun kazansınlar büyüsünler herkese ulaşsınlar diye , ama1.5 ayda yaşadığım çok kötü bir deneyim ,her seferinde günlerce internetsiz kalıyoruz. saha ekiplerinin acil işi öğrenmesi gerek aşırı deneyimsizler

alperen bey cevabınız için teşekürler ama kırılma söz konusu değil kablo ve cihazlara dokunulmuyor bile saha ekibiniz uç takmayı bilmiyor abone olduğumdan beri 5. bugün 2 kere başlığı değiştirdiler 1 saat arayla gelip. lütfen bana tecrübeli deneyimli işi bilen bir arkadaş yönlendirirmisin maddi manevi zarara uğruyorum mobil paketimde bitti bir akşam daha internetsiz kalıyorum bugün

1 Beğeni

gelip sorunun dışarıdaki kabinden olduğunu tespit eden arkadaş öncesinde evimdeki sağlam ucu değiştirdi yani sağlam olan şeyi gelip boşuna tekrar değiştirdi . keşke değiştirmeseydi ,arkadaş gittikten 15 dakika sonra los ışığı yandı iletişime geçtim 1 saat sonra tekrar geldi değiştirdi ,arkadaş gitti bir saat kullandım şuan yine loss ışığı yandı düzeleceğine inancım kalmadı artık gelen arkadaş ucu takmadan önce fiber kılı göz kararı kesip uca takıyor halbuki amnalajda kılavuz var arkadaşınız bu kadar uzmanmı uzmansa neden bir günde iki kez değiştirdiği başlık bozuluyor? keşke dairemdeki başlığı hiç ellemeseydi zaten sağlamdı. TurkNet SAHA EKİBİ FİBER UÇ TAKMASINI BİLMİYOR internetsiz geçecek üçüncü akşamım beni maddi manevi zarara uğratıyorsunuz

1 Beğeni

Merhaba @canbjk öncelik ile sorununuz için üzgünüm ama bu forum ve burda ki moderatör ve yönetici arkadaşlar ellerinden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyor müşteri hizmetlerini 0(850) 288 10 10 numarası üzerinden ulaşarak veya TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden kayıt oluşturarak çözüm arayabilirsiniz eğer bu forumdan veya sizinle ilgilenen müşteri temsilcisinden ve saha ekiplerinden memnun değilseniz 0 850 288 30 30 - 0850 288 30 24 numaralardan çağrı merkezimizi pazar günü hariç her gün 08.00 - 20.00 saatlerinde arayarak iletebilirsiniz. İyi günler dilerim.

Selamlar, saha ekibi bilgilendirdi. Ekipler adresinizi ziyaret edip sorunları çözüme ulaştıracak.

1 Beğeni

Fiber kablo çok çabuk kırılıyor. CAT6 kablolar gibi dayanaklı değil ne yazık ki. Sadece uç ile alakalı olmayabilir.