Fiber uç arızası için teknik ekip sorunu

4 gün önce birden LOS ışığı kırmızı yandı. Kablonun bağlı oldugu kutu ve bağlantı kabloları erişilebilen bir yerde olmamasına rağmen fiber uç arızası olarak belirtildi. Bundan dolayi, fiziki müdahale ile onarılabileceğini öğrendim teknik ekip yönlendirdiklerini ilettiler. İş görüşmelerimi, tv izlememi, bitcoin takibi icin hep acik kalması gereken 2 adet masaüstü pc’nin yani özetle son derece mühim olan günlük rutinlerimi internet olmadan yapamayacağımı, aciliyetimi bildirmeme rağmen hicbir sonuç alamıyorum. Net ve somut bir bilgi istediğim zaman, hicbir anlamı olmayan, otomatik mesaj tarzi yanıtlar alıyorum.ama nedense Abonelik başvurumun ertesi sabahı teknik ekipten 3 kişi anında gelip kurulum gerceklestirebildiler. Birde kurulum hizmeti ücreti icin 600 tl ücret alıyorlar. Verilen bu ücretin karsılığı ne yazık ki fiber uç arızası ile sonuclanıyor. Oyle bir magduriyet icinde biraktılar ki, tarif edemem. Eger ki, turknetin anlayışı, “abone olana kadar” seklindeyse, hic üsenmeden hem Kendimi, hem ailemin, hem ablalarımın aboneliğini iptal ettireceğim. Bugunde bekleyecegim son kez.

Selamlar @kemdem, adresinize ekip yönlendirildi. Kaydı takip ediyorum.

Geri dönüş için tsk ederim öncelikle. Ancak empati kuracaginizi düsünerek, oyalanmaktan ve bir abone olarak magduriyetimin önemsizleştirilmiş gibi davranılmasından yana büyük hayal kırıklığı yasiyorum. Ben, hayatımın idamesi için iş kayıpları yasiyorum, acil yardım edin diyorum, Karsılıgında aldığım cevaplar ise takip ediyoruz, ararlar sizi randevu icin oluyor… Şaka gibi sanki. Abonelik iptalini sağlamak icin sanırım yine müsteri destek ile görüsmem gerekiyor degil mi?

Bu konuda bir bilginiz fikriniz yada desteginiz olursa sevinirim

Analadığım kadarıyla TT fiberi dediğimiz ortak altyapı üzerinden hizmet alıyorsunuz. Eğer genel bir fiber arıza durumu söz konusu ise ekiplerin de ilettiği gibi altyapı kablo onarım ekipleri müdahale ederek sorunu çözeceklerdir. Bu kablo ekipleri bazı illerde fazla olmakla birlikte bazı illerde hiç olamayabilir. Dediğim gibi genel bir problem etkilenen abone sayısı fazla olduğundan kısa sürede çözüleceğini tahmin ediyorum. Ama gigafiber hizmeti alıyor iseniz bahsettiğiniz gibi TurkNet altyapı destek ekipleri müdahale edecektir.

Son olarak eğer iş için evinizde bir internet bağlantısı kullanmanız gerekiyor ise mutlaka arıza durumları için farklı altyapıda hücresel yedekli bir bağlantı (cihaz) kullanmanızı öneririm.

umarım arızanız kısa sürede çözülür :pray:

Mrb, ben izmirde konak ilçesindeyim. Binada benden haric TurkNet kullananlarında baglantısı olmadığını öğrendim. Evt gigafiber kullanıcısıyım ama TurkNet ekibi sadece konnektör uç arizasi gibi minor arızalara kdr onarım yapabilecegini, bizdeki arizanin bina dışından gelen fiber kablodaki bir kırılma /deformeden kaynaklı olabilecegini (gecen hft izmirde şiddetli rüzgarlardan sebep) soyledi.
Bu altyapıcı ekipler sanırım tt calısanlarından olusuyor. 7/24 seklinde calisiyorlarmis. Btk dan sikayet adı altında turktelekom a sorunumu yazili gonderdim. Peki bu altyapı onarım ekibine ulasip sorunu cözmeleri icin ulasabilecegim bir telefon numarasi var midir?

Anladım, maalesef bir iletişim numaraları yok. Olsa bile dış aramalara kapalı oluyor genelde. Arıza onarım süreci ile ilgili olarak bağlı bulunduğunuz Telekom müdürlüğünden bilgi alabilirsiniz (aynı problemi tt aboneleri de yaşıyor ise) Ama arıza sadece TurkNet kullanıcıları ile ilgili ise gerekli eylem TurkNet ekipleri tarafından gerçekleştirilecektir. @alperenatici bey konunun takibinde diye biliyorum.

Tekrar selamlar @kemdem, şu anda hizmetiniz 1 saati aşkın süredir aktif görünüyor. Keyifli kullanımlar.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.