Fiber Kutusunda Bağlantı Olmaması

Merhaba,

Geçtiğimiz gün TurkNet abonesi oldum. Bugün kurulum için eve gelen Türk Telekom ekibi evdeki fiber kabloda sinyal olmadığını söyledi.

Türkneti aradım ancak henüz geri dönen yok, internet işim için hayati.

TT ekibinin mi yapması lazım, yoksa bir elektrikçi mi çağırmalıyım? Birisi bana dönüş yapabilirse çok memnun olacağım. Teşekkürler.

Merhaba hoş geldiniz, TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden kayıt açtınız veya telefon ile iletişime geçtiğinizde ivs üzerinden bir kayıt açtınız ise size geri dönüş yapılacaktır. Bu aşamada bir şey yapmanıza veya elektrikçi çağırmanıza gerek yok. TT ekipleri gerekli müdahaleyi iş sırasına göre yapacaklardır. Kaydınızın takibini TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden yapabilirsiniz.

1 Beğeni

Merhaba, yanıt için teşekkür ederim.

Bu sabah Türknetten aradılar ve kayıt açtılar ama çok bir fikirleri yok sorunun çözümüyle alakalı. Çözüm ile alakalı hiç umudum yok açıkçası.

Selamlar @BurakAlay, rica etsem müşteri numaranızı forum profilinize ekler misiniz? İncelemek ve yardımcı olmak isterim.

Merhaba Alper Bey, ekledim. İlginiz için teşekkür ederim ancak az önce Türknetten bir arkadaş aradı, başvurumu iptal etti.

Sebep olarak da altyapı sorunu 30 Nisan’a kadar çözülemeyecekmiş. Çözülünce yine başvurursun dedi kısaca. Başvurur muyum emin değilim.