En ufak bir harekette internet bağlantım kesiliyor. Yere bantladım olabildiğince sabit tutmaya çalışıyorum ama yine de çok ufak oynayabiliyor tabi.
Problem: Herhangi bir şekilde bağlantım kesildiğinde(Temassızlık ya da güç kesintisi) tekrardan bağlantı sağlanamıyor internet ışığım kırmızı yanıyor. Destek kaydı oluşturup ya da müşteri hizmetlerini arayıp bağlantımı yeniletmem gerekiyor. Bu hatalar nasıl çözülebilir?
Bundan sonra fotoğraflarla birlikte de iki defa destek kaydı oluşturdum ikisinde de telefonla aradılar. Birinde bağlantı için ben arkadaşlara ileticem ama siz de hareket etmeyecek bir yere koymaya çalışın dediler kibarca. Sorunuma pek yardımcı olmadı açıkçası, müdahele de etmek istemedim kendim. Diğerinde de görselleri ilgili arkadaşlara attıklarını söylediler.
Bağlantı gelmemesi hakkında da ilkinde OCD hatası gibi bir şey dedi tam anlamadım. Cihaz kendini korumak için öyle yapıyor, bizim buradan yenilememiz gerekiyor siz yapamazsınız dedi. Diğerinde de elektrik arızası göründüğünü farklı bir priz denemem gerektiğini söylediler.
Bir de bağlantım ilk sağlandığı günler de modemin yerini vs değiştirdim o zamanlar otomatik bağlantı sağlandı birkaç defa. Ama şu an olmadığı için sorun benden değil de sistemden kaynaklı gibi geldi.
Genel olarak pek çözümcül yanıtlar alabildim diyemem. Sizin de fikirlerinizi almak istedim.
Genel olarak bağlantımda kesinti/kopma yok gayet stabil ve güzel bir bağlantım var. Özetle kablom temassızlık yapıyor, ve bağlantı kesilince sistemden bağlantım yenilenmesi gerekiyor ki ip alabileyim kendi kendisine alamıyor cihaz.
Evet hem ben aradım hem onlar bana ulaştı. Temassızlık konusunda sonuçta bağlantım olduğu için çok ekip yollama taraftarı değiller. Bağlantı yenilenme gereksinimi konusunda da sorun ne tam anlayamadım ben. İki kişi iki farklı şey dedi ama tam anlayamadım sebebini. Tek çözüm farklı priz deneyin oldu o da mantıklı gelmedi.
O sarı ipliklerin kenardan çıkması sorun değil ama kabonun dış kabuğunu fazla soymuşlar gibi. Soyulmuş kısım biraz daha içerde olmalıydı. Ekip göndermiyorlarsa fiber kablo pensesi olan bi elektrikçi çağırın en iyisi. Aslında gelip düzeltmeleri lazım ama
Kablo hareket etmeyince internetim olduğu için ekip yollamıyorlar sanırım. Hareket ettirmemeye çalışın diyorlar . Kendim yapabilir miyim yoksa illa pense mi gerekir?
Merhabalar,
En sonunda dayanamayıp teknik destek istediğimden emin olup destek kaydı açtım. Bir iki destek kaydı mesajından sonra arandım. Derdimi güzelce anlatınca evime ekip yönlendirildi. Bugün gelen kişi de kabloyu düzgün şekilde taktı. Sinyal değerini kontrol edince çok yüksek olduğunu o yüzden PON ışığının sabitlenmediğini, kurulum ekibinin aşağıya splitter takmadığını söyledi. O da bugün ya da yarın takılır dedi.
Bazen ben mi çok evhamlıyım diye düşünüyordum ama sıkıntı ilk kurulum ekibindeymiş ve benim yapabileceğim bir şey yokmuş.