Fiber kablosu düzgün bağlanmadı ve internet kopunca otomatik yenilenmiyor

Merhabalar,

Öncelikle 2 problemim var ve bu problemler birleşince oldukça canımı sıkıyor.

  1. Problem: Gigafiber bağlantımda fiber kablosu düzgün takılmadı ve temassızlık yapıyor.
    Benim bağlantım:



    Olması gereken:

    En ufak bir harekette internet bağlantım kesiliyor. Yere bantladım olabildiğince sabit tutmaya çalışıyorum ama yine de çok ufak oynayabiliyor tabi.

  2. Problem: Herhangi bir şekilde bağlantım kesildiğinde(Temassızlık ya da güç kesintisi) tekrardan bağlantı sağlanamıyor internet ışığım kırmızı yanıyor. Destek kaydı oluşturup ya da müşteri hizmetlerini arayıp bağlantımı yeniletmem gerekiyor. Bu hatalar nasıl çözülebilir?

Hocam merhaba, konu ile ilgili sorunun giderilmesi için destek kaydı açtınız mı açtıysanız ne cevap aldınız bizimle paylaşır mısınız

Destek kaydı açıp yaşadığınız mağduriyeti fotoğraflar ile iletin. Ekip gerekli yere yönlendirmesimi yapar diye düşünüyorum. Gelişmeyi paylaşın lütfen.

Bazen ekipler gelmiyor, fiber kabloyu çıkar internetim yok de ekipler gelince durumu anlat. Ben ekip getirmek için bu taktiği kullanıyorum.


Bundan sonra fotoğraflarla birlikte de iki defa destek kaydı oluşturdum ikisinde de telefonla aradılar. Birinde bağlantı için ben arkadaşlara ileticem ama siz de hareket etmeyecek bir yere koymaya çalışın dediler kibarca. Sorunuma pek yardımcı olmadı açıkçası, müdahele de etmek istemedim kendim. Diğerinde de görselleri ilgili arkadaşlara attıklarını söylediler.

Bağlantı gelmemesi hakkında da ilkinde OCD hatası gibi bir şey dedi tam anlamadım. Cihaz kendini korumak için öyle yapıyor, bizim buradan yenilememiz gerekiyor siz yapamazsınız dedi. Diğerinde de elektrik arızası göründüğünü farklı bir priz denemem gerektiğini söylediler.

Bir de bağlantım ilk sağlandığı günler de modemin yerini vs değiştirdim o zamanlar otomatik bağlantı sağlandı birkaç defa. Ama şu an olmadığı için sorun benden değil de sistemden kaynaklı gibi geldi.

Genel olarak pek çözümcül yanıtlar alabildim diyemem. Sizin de fikirlerinizi almak istedim.

1 Beğeni


Bu detaylı bir şekilde anlattığım ilk kayıt
image
Bu da ikinci ve fotoğrafları eklediğim kayıt.

Genel olarak bağlantımda kesinti/kopma yok gayet stabil ve güzel bir bağlantım var. Özetle kablom temassızlık yapıyor, ve bağlantı kesilince sistemden bağlantım yenilenmesi gerekiyor ki ip alabileyim kendi kendisine alamıyor cihaz.

Gigafiber destek hattını aradınız mı
0 (850) 288 10 10

1 Beğeni

Evet hem ben aradım hem onlar bana ulaştı. Temassızlık konusunda sonuçta bağlantım olduğu için çok ekip yollama taraftarı değiller. Bağlantı yenilenme gereksinimi konusunda da sorun ne tam anlayamadım ben. İki kişi iki farklı şey dedi ama tam anlayamadım sebebini. Tek çözüm farklı priz deneyin oldu o da mantıklı gelmedi.

O sarı ipliklerin kenardan çıkması sorun değil ama kabonun dış kabuğunu fazla soymuşlar gibi. Soyulmuş kısım biraz daha içerde olmalıydı. Ekip göndermiyorlarsa fiber kablo pensesi olan bi elektrikçi çağırın en iyisi. Aslında gelip düzeltmeleri lazım ama

Kablo hareket etmeyince internetim olduğu için ekip yollamıyorlar sanırım. Hareket ettirmemeye çalışın diyorlar :frowning:. Kendim yapabilir miyim yoksa illa pense mi gerekir?

Kabloyu çıkar ve kablo koptu diye destek kaydı

1 Beğeni

Merhabalar,
En sonunda dayanamayıp teknik destek istediğimden emin olup destek kaydı açtım. Bir iki destek kaydı mesajından sonra arandım. Derdimi güzelce anlatınca evime ekip yönlendirildi. Bugün gelen kişi de kabloyu düzgün şekilde taktı. Sinyal değerini kontrol edince çok yüksek olduğunu o yüzden PON ışığının sabitlenmediğini, kurulum ekibinin aşağıya splitter takmadığını söyledi. O da bugün ya da yarın takılır dedi.
Bazen ben mi çok evhamlıyım diye düşünüyordum ama sıkıntı ilk kurulum ekibindeymiş ve benim yapabileceğim bir şey yokmuş.

Sorununuz çözüldü mü ?

Evet, sorunum çözüldü.