Fiber kabloda arıza

Merhabalar. 24.07.2021 tarihinde internete bağlanamadığım için destek talebinde bulundum. İki gün sonra telekom ekibinden birisi arayıp arızanın dışarıdan ankastreye gelen kablolarda olduğunu, rüzgardan veya dış müdahalelerden dolayı kopmuş olabileceğini söyledi. En yakın zamanda ekiplerimiz gelecektir dendi. Bugün ise aşağıdaki gibi bir mesaj aldım.

Benim anladığım ankastereye ulaşamadıkları için arızayı gideremedikleri. Fakat böyle bir ihtimal yok. Binaya girmek için ziline basılan daire 1 ve 2 bizim. Gelseler haberim olur. Ayrıca daha önce telekom çalışanı tarafından aranan numaram da aranmadı. Bana kalırsa uğraşmamak için böyle bir şey uydurdular. Bu durumda türknetin yapabileceği bir şey var mı? Ben bireysel olarak bir şey yapabilir miyim? Yardımcı olabilirseniz çok sevirinim. İyi günler dilerim.

Arıza no: 45209281

TurkNet 'e soyle olumsuz teyıt versın.

1 Beğeni

Merhaba TurkNet burada sadece, Telekom ekiplerine arızayı bildirir, yapılacak durumları Telekom ekipleri özellikle dış hattın kontrolünü gerçekleştirir ve zaten altyapı FİBER olduğu için iç hattınızın kontrolünü de yaparlar eğer kontrollerin yapılmadığını görürseniz Temsilciye " İç/dış hattıma hiç bir telekom ekibi gelmedi, kontrol edilmedi. Gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederim." diye belirtin.

2 Beğeni

Vay be şaşırdım.
SAHA ISLAH şeklinde kayıt açılmış. Daha doğrusu açılabiliyormuş.

teyit
Merhabalar. Böyle bir sistem mesajı aldım. Tekrar “ankastreye ulaşılamadı” diye geçiştirme ihtimalleri var mı ? Böyle kısır bir döngüye girmek istemiyorum.

Dairenin içine kadar girmediler. Gelen telefonda, dış hatta sorun olduğu söylendi sadece.
Beni arayan telekom yetkilisin geri aradım bugün. O da telekom ekiplerinin hiç gelmediğini ve “ankastereye ulaşılamadı” şeklinde bir geri dönüşte bulunmadıklarını söyledi. Ne zaman gelirler diyorum belli olmaz diyor. Bu telekom / diğer firmalar ilişkisi çok can sıkıcı. Herkes topu öbürüne atıyor.

Açtılar da bir işe yaramıyor. Telekomun paşa gönlü ne zaman isterse o zaman geliyor. TurkNet de hiç para ödemiyormuş gibi eyvallah çekiyor.

1 Beğeni

Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben detaylı olarak hizmetinizi kontrol ettiğim zaman yerleşik operatör tarafında yaşanılan genel arızadan dolayı hizmetinizi kullanamadığınızı görüntülemekteyim. Arkadaşlarım Telekom tarafı ile yazışmalarını gerçekleştirmişler. Gün içerisinde genel arızanın çözümü sağlanacağının bilgisini almışlar. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğim. Sürecinizi takip etmeye devam edeceğim.

1 Beğeni

Merhabalar, yine bir gelişme yok. Telekomun müdahale etmesi için yapabileceğiniz başka bir şey yok mu? Böyle giderse hiçbir zaman gelmeyecekler gibi duruyor.
Ayrıca benim bireysel olarak yapabileceğim bir şey var mı?

11 gün geçmesine rağmen hala bir gelişme yok. TurkNet ve Telekom tekrar ve tekrar genel bir arıza var diyor ama yalan. Verilen tarih sürekli ileri atılıyor, müşteri hizmetleri sorun çözmekten çok destek kaydını bir an önce kapatmaya bakıyor. Kopyala/yapıştır cevaplar hep. Yapılana kadar beklemeyi düşünüyordum ama böyle giderse hiç yapılmayacak. Çünkü Telekomun yaptığı tek şey her seferinde 5 gün sonra giderilecek genel bir arıza var demek. TurkNet ise sadece “Telekoma ilettik” diyebiliyor. Birisi yol göstersin lütfen.