Fiber dönüşüm sorunu

53716993 nolu dönüşüm işlemim için yardımcı olurmusunuz 7 günün tamamını beklemek istemiyorum

Merhabalar, DSL > Fiber geçiş talebiniz alındı. Bu sürecin yerel sağlayıcı ile ortak yürütüldüğünü bilmenizi isterim. En kısa sürede tamamlanması adına gereken gayretin gösterileceğinden şüpheniz olmasın :raising_hand_man:

Hocam yine seninkine benzer bir sıkıntı var TurkNet Online İşlem Merkezi de geçiş görünüyor süreç başladı diye tt personeli ile konuştum bizde görünmüyor diyor bizde görünse gelir baglarız diyorlar şaşırdım biraz ne yapacağımı

Ekiplerin başvuru yaptığını görüyorum. Bu aşamada herhangi bir sorun çıkarsa ekipler süreci ele alıyor. Endişelenmeniz gereken bir durum yok :innocent:

Yerel saglayacıgı personeli mahalleden tanıdık bize ulaşan bir kayıt yok diyor olsa zaten gelir baglarız dedi ben hatırlıyorum bu sorun daha öncede karşısınıza çıkmıştı

Yukarıdaki yanıtta cevabı paylaştım.

1 Beğeni

İnşallah aynı şekilde sorun yaşamam sabırla bekliyorum

Farklı bir iss geçiş yapıcak tın gibi hatırlıyorum Enes bey araya girip sorununu çözmüştü inşallah beni o noktaya getirmezler 4 5 yıllık TurkNet liyim farklı firma farklı alışkanlıklar zor olur bu saatten sonra

İşlemlerinizin öncelikli şekilde ele alınması adına ilgili birimlerle görüşüyorum. Gereken adımları attığımdan emin olabilirsiniz :orange_heart:

2 Beğeni

Bugün böyle bir şey geldi sizce nedemek istemişler

Merhaba Mehmet Bey, Dönüşüm işlemleri sırasında hattınızın tanımlarındaki sorun nedeniyle hata alındığını görüntülemekteyiz. Hattınızın tanımlarını yenileyerek iş emrini tekrar saha ekiplerine ilettik. Bu süre zarfında kesinti yaşamamak adına aşağıdaki kullanıcı adı ve şifre ile modem kurulumu yapmanızı rica ederim.

Modeminizi resetlemenizi ve kayıt içerisinden size iletilen kullanıcı adı ve şifre ile tekrar kurulum yapmanızı rica edeceğim. Bunun dışında ek bir işlem yapmanız gerekmiyor :raising_hand_man:

2 Beğeni


Herşey için teşekkürler

1 Beğeni

Keyifli kullanımlar dilerim :innocent:

1 Beğeni