Fibere geçmem için bana aboneliğim iptali (fesih) yapmamı söylediler fakat destek kaydıda bunu dedi fakat arıyan teknik ekip böyle söylemedi napıcam artık ?? (iptal dilekçesi attım onu nasıl iptal ederim geri çekerim ?) bana 1 tane numarayı aramamı söylüyolar
Müşteri temsilcisi sizi anlayamamış. Şu an siz bakır altyapı üzerinden hizmet alıyorsunuz. Abone ve başvuru hattını farklı Bir GSM numarası ile arayın detaylıca anlatın durumu. Binanızda Türk Telekom fiber altyapısının olduğunu mevcutta TurkNet bakır altyapı üzerinden hizmet aldığınızı belirtin. Fiber abonelik için mevcut aboneliği taşıyamadığınızı bildiğinizi iletin. Ve yeni bir abonelik başlangıcı için ne yapmanız gerektiğini sorun. Eski abonelik iptali için ise TurkNet İptal adresinde gerekli açıklamayı görebilirsiniz.