Faturam normalde olması gerekenden çok yüksek geldi

Yerinde destek ekibini çağırmıştım ücret olarak 108 TL lik bir ücret söylendi ama faturam 300 TL kesildi
nedenini sorduğumda destek kayıtlarının ücretinin eklendiği söylendi.Maden destek kayıtlarından ücret alıyorsunuz neden bunu kayıt açma yerine yazmıyorsunuz ?

Bu gelen ilk faturanız mı? Açtığınız destek kaydı içinde yerinde destek ekibi talep etmeniz durumunda ücretlendirme yapılacağına dair bilgi verilmedi mi?

1 Beğeni

Merhaba,
TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden Fatura ve ödeme - Faturalarım - yüksek gelen faturanın detayları mevcuttur.
https://turk.net/online-islemler/faturalarim

1 Beğeni

Selamlar @burakturhan, yerinde destek hizmeti 300 TL’dir. 108 TL olduğu konusunda bilgilendirildiğiniz durum incelendikten sonra size bilgi aktarılacak.

bilgi verildi ama 300 TL değil 108 TL iken çağırmıştık ve 108 dendi 300 yansımış

Konusu açılmışken bende sorayım. Giga internet arızası durumunda ekipler müdahale ettiğinde ücret mi yansıyor? Yerinde destek ekibinin tam olarak görevi nedir?

Bildiğim kadarıyla gigafiber hizmetinde ki işçilik ve malzeme hatası nedeniyle oluşan arızalarda herhangi bir ücret alınmıyor. Yerinde destek ekibi bakır altyapıda iç tesisat kaynaklı (iç tesisat sorumluluğu aboneye ait) sorunların tespiti ve giderilmesi işlemlerine bakıyor. Ekipler sorunun abone veya iç tesisat kaynaklı olmadığını belirler iseler ücretsiz olarak kontrolleri yapıp altyapı sağlayıcısı şirkete sunulmak üzere raporlarını hazırlayıp evinizden ayrılıyor.
Not: Müşteri onayı alınmadan yerinde destek ekibi yönlendirilmesi yapılmıyor diye biliyorum.

Örnek veriyorum bina içindeki kutudan daireye kadar gelen fiber kablo arızalarında (uç kırılması gibi) ücret alınıyor mu?

Bu konuda net bir bilgim yok, doğru cevabı size @alperenatici verebilir diye düşünüyorum.

Selam, GigaFiber’de alınmıyor.