Merhaba iyi günler 1426636 numaralı İnternet hizmetimin faturasını ödemiş olmama rağmen bu gün fatura ödenmemiş olduğu gerekçesi ile kapatıldı. Bu konuda destek istiyorum. Evde uzaktan çalışıyorum. Bununla ilgili acil destek talep ediyorum.
Ekte görüldüğü gibi son ödeme tarihi 22.12.2023 faturamı 02.01.2024 tarihinde ödedim.
Ayrıca TurkNet uygulamasından kontrol ettim aralık faturası hem ödenmiş hem ödenmemiş görünüyor ne kadar saçma bir sistem bu? Bi ödeme ekranında ödenmiş görünüyor diğer ödeme ekranında ödenmemiş görünüyor?
Sizce de bi problem yok mu? Dekontu attığım halde ödenmemiş faturanız var diyorsunuz. Dün çıkmayan 75 kuruş ve 65 kuruş fatura çıkıyor.
İnternet hizmeti aldığım iki hattın (1426636 ve 2417632) da ödemelerini gerçekleştirdim. Ücretini ödediğim hizmeti açar mısınız lütfen? Bu 75 kuruş ve 65 kuruş faturaları da ödedim.
Merhaba iyi günler destek kayıtlarım arasında “71167712” numaralı bir destek kaydı görünmüyor. 71192801 ve 71166091 numaralı kayıtlar mevcut burada da ödemiş olduğum bütün dekontlar mevcuttur.
71166091 numaralı destek kaydımda iki internet hizmetim için de ödemiş olduğum normal ücretler (2 ADET) ve bu gün gelen kuruşluk faturalar (2 ADET) olmak üzere toplam 4 dekontu paylaştım.
Müşteri hizmetleri ile gerçekleştirdiğimiz konuşmada destek talebim ulaşamadığı söylendi ne kadar garip bi sistem bu herşey online ama atığım hiç bir döküman gitmiyor.
Selamlar, 01.01.2024 tarihli ödenmemiş bir faturanız bulunuyor. Rica etsem Borç ve Alacak Sorgulama - TurkNet ve 0 850 288 80 80 üzerinden sorgulama gerçekleştirir misiniz? Ek olarak konuyu ilgili birime aktarıyorum.
Verdiğiniz linkten ödememi gerçekleştirdim. İşlem kısıtlama ücreti olan 100 tl yi sonraki faturamda ödemek istemediğimi ve bu sorunun çözülüp çözülmediği ile ilgili bir geri dönüş beklediğimi bildirmek isterim. Teşekkürler.