Fatura Detayı Sorunu

TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden faturaları PDF olarak indir seçeneğinde tahminimce bir sorun var. İndirlen dosyaları adobe Adobe Acrobat malasef açamıyor. Desteklenmeyen dosya türü olarak gözüküyor. Tarayıcı üzerinden açmayı denedim malesef aynı sorun. Mail olarak iletilmesini istediğimde ve mobil app üzerinden fatura detayına ulaşmak istediğimde aynı sorun devam ediyor.

Tahminimce sisteme yüklenen pdf formatı ile alakalı bir sorun var. Hızlıca çözüm sağlanır ise sevinirim.

Maile gönderip indirince açabiliyorum ben.

Merhaba şu anlık bir sorun gözükmüyor isterseniz cihazınızda farklı bir tarayıcı ve .pdf uzantısı açabilen bir başka uygulama ile denemenizi tavsiye ederim.

2 farklı tarayıcı ve 2 farklı program ile denedim. Malesef dosyada sıkıntı olduğunu söylüyor. 3 faturam var hepsini indirdiğimde sadece 1 tanesini açabiliyor. Bu yüzden sorun TurkNet kaynaklı gibi gözüküyor. DOsya yüklenirken hatalı yüklenmiş gibi

Şu an kontrol ettim herhangi Bir sorun görünmüyor. Eğer android telefon kullanıyor iseniz varsayılan tarayıcı olarak telefon ayarları içinden Chrome u seçin. Sonra TurkNet Online İşlem Merkezi uygulaması üzerinden faturanızı PDF olarak görüntüle seçeneğine tıklayın size link ile birlikte bir sayfa açacak sonrasında indirme onayı için dosya kaydet seçeneği çıkacak onay verin bir süre bekleyin dosya indirme işlemi bitince inen dosya görünecek sonrasında dosya aç dediğiniz zaman adope veya farklı bir PDF görüntüleyici ile faturanın aslını görebilirsiniz

Herşeyi denedim ancak hala dosya açılmıyor. Yukarıda da belirttim 3 fatura var 1 tanesi her cihazda açılıyor. Ancak diğer 2 fatura her yöntemi denememe rağmen açılamadı. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden destek kaydı ile talep edicem en kötü ama bu kadar uğraştırıyor olması üzdü.

1 Beğeni

Teknik bir sorun olabilir mail adresinize gönderilmesini talep edebilirsiniz.

Aslında konu içeriğinde yazmıştım ama gözden kaçmış olabilir. Mail yolu ile denediğimde de aynı problem ile karşılaşıyorum.

Yok yok orasını okudum gördüm destek kaydı üzerinden müşteri temsilcisinden mail ile talep etmenizi söylemiştim

1 Beğeni