Facebook&İnstagram&Twitter'a giremiyorum

TurkNet 'e geçeli 5 gün oldu. İlk 1-2 gün sorun yoktu fakat yaklaşık 3 gündür İnstagrama ne WİFİ’den ne kablolu bağlantı üzerinden giriş yapamamaktayım. DNS değiştim düzelmedi. Desteğe yazdım fakat yine bir çözüme ulaşamadım. Aynı şekilde Facebook’a da giremiyorum. Sayfalar hiç açılmıyor bile. Hızım olması gerektiği gibi. Başka hiçbir yerde böyle bu sorun yok. Sadece İnstagramda. Whatsapp da dahil her şey çok düzgün ve hızlı çalışıyor. Forumda bu sorunla karşılaşan birçok arkadaş gördüm. Bunun çözümü yok mu acaba?

Sonradan fark ettim. Twitter’a da girmiyor.

Merhabalar modem arayüzden ipv6 kapatın ve Turknetin uygulamasindan aile profili kapalı olduğundan emin olur musunuz

Merhaba, dün bende de bu vardı online işlemlerden güvenli internete gelip “güvenli internet istemiyorum” seçin

Dediğiniz gibi güvenli internet istemiyorum seçeneğini etkinleştirdim. Sorun devam ediyor.

Modem arayüzümde ipv6 kapatma seçeneği bulamıyorum. Modemin modeli : TP-LINK TD-W9970

Ağ kısmında wan ayarlarına girip dsl olan satırın sonunda ki düzenle kısmına basıp ilgili kutucukta ki işareti kaldırabilirsiniz. Daha sonrasında kaydet yapıp çıkın. İnternet bağlantınız kesilecek bir kaç dk sonra gelecektir.

@ModeratriX o kısımlar söz konusu modemde sadece root yetkisi ile açılıyor 21 ile başlıyan son sürüm yüklü ise şu anlık rootlama yöntemi de bulunmuyor.

TT nin modemi değilse?

Hiç telekom olmayan modelini kullanana rastlamadım global sürüm arayüzünü de kullanmadım global sürüm değil büyük ihtimal diye düşünüyorum.:person_shrugging:

1 Beğeni

Bende var mesela :slight_smile: Yedek olarak duruyor ve hatırladığım kadarıyla bu menü açıktı.

2 Beğeni

Bende de var ama telekom versiyon o yüzden dns ayarı, ip versiyon ayarı gibi ayarlar kapalı

1 Beğeni

Maalesef ki TT’nin modemi. Anladığım kadarıyla modem üretici firma ile iletişime geçmediğim sürece yapamayacağım. Yardım için teşekkürler.

1 Beğeni

DNS adreslerini ne yapmıştınız?

1 Beğeni

1- 195.175.39.49
2- 195.175.39.50
düzelmeyince ardından
1- 8.8.8.8
2- 8.8.4.4
olarak değiştim. Yine düzelmeyince otomatik yaptım.

Bir de 1.1.1.1 ve 1.0.0.1 i deneyebilir misiniz? Ayrıca kablosuz bağlantıda mı o sorunu yaşıyorsunuz yoksa bilgisayarda web üzerinden denediğinizde de aynı mı?

1 Beğeni

Tabii deneyeyim. Evet, ikisinde de sorun yaşıyorum. Bilgisayarda da girmiyor.

1 Beğeni

DNS’leri dediğiniz gibi değiştirdim. Sorun devam etmekte.

1 Beğeni

Destek kaydı açıp ipv6 atamasının kaldırılmasını talep edin

5 günlük abone ve ip adresi 159 ile başlıyor. Denenmeyen tek yöntem kaldı farklı bir modem ile denemek.

Modemi zamanında bir hata yapıp TürkTelekomdan satın almıştım. Modeme kısıtlama koymuşlar wan ayar sayfasında dediğiniz gibi bir şey göremiyorum. Yine de teşekkür ederim.