Ev Telefonumdan Arama Yapılmıyor!

Merhabalar, yakın zamanda Türk Telekom’dan TurkNet’e geçişim sağlandı. Abonelik formunu doldururken sabit hattım lduğunu ve kullanmaya devam edeceğimi de belirttim. 2 gün içinde TurkNet aboneliğim başladı fakat sabit hattımdan arama yapamıyorum. Çevir sesi mevcut, dışarıdan arama da geliyor ama kesinlikle arama yapılmıyor. Destek ekibine bu sorunu ilettim, ertesi gün Türk Telekom ekibi bana TurkNet’in sabit hattımı aramaya açması gerektiğini, onlardan kaynaklı bir durum olmadığını belirtti. Bunu dün ekibinize ilettim ama destek kaydına sorun çözülmüştür diye not düşülmüş. Sorunun devam ettiğini belirttim. Bugün ekibinizden biri arayıp sorunu tekrar Türk Telekom ekibine ileteceğini söyledi. Evde 75 yaşında yaşlı ve hasta anneannem var. Cep telefonu kullanamıyor, bir durum olduğunda kendisi sabit hattan bizleri arıyor ve şuan telefon kullanılamaz halde. Dışarı giderken aklım evde kalıyor. Topu sürekli birbirinize atmayı bırakıp çözüm odaklı bir şeyler mi yapsanız?

Destek Kaydı No: 71551634

TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinde teknik bilgiler kısmında telefon numaranız veya hizmetler kısmında telefon hizmetiniz görünüyor mu?

2 Beğeni

Hem hizmetler, hem de paket detayları kısmında var. Ama teknik bilgiler kısmında yok.

Selamlar @Coven, özel mesaj üzerinden konuyla alakalı bildiriminizi almıştım. Şu anda probleminiz çözüldü, keyifli kullanımlar dilerim.

1 Beğeni

Çok teşekkür ederim, az önce kontrol sağladım. Sabit hatları, yurt dışını ve cep telefonu numaralarını arayıp test ettim, hiçbir sorun yok.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.