Ev telefonum tek seferde arama yapmıyor

Ev telefonu tek seferde arama yapmıyor, ev telefonunda sorun olduğunu düşündüm ama yeni telefon aldıktan sonrada sorun devam ediyor, TurkNet e göre benim evimde sorun olduğunu söyleniyor, ankastre kutusundan gelen kabloyu degistirsem sorun çözülür gibime geliyor, yüksek ihtimalle kabloda sorun vardır diye düşünüyorum, mersinde bu işin ehli kişiler varsa ücreti karşılığında yardım almak istiyorum, sâdece eve kabloyu çekecek

Gelen kabloyu direkt telefona bağladığınız zaman da arama yapmama problemi devam ediyor mu?
Yani spliter (ayırıcı) olmadan direkt kabloyu bağladığınız zaman?

2 Beğeni

Müsait olduğum zaman kontrol edeceğim, eğer ki devam ediyorsa nasıl bir yol izlemem gerekiyor

Önce kontrolü yapın daha sonra telefon arızası başlığı altından destek kaydı oluşturun.

1 Beğeni

Tamamdır, teşekkürler

1 Beğeni

Merhaba @s4anayts, konu hakkında bize destek kaydı oluşturdunuz mu? Eğer oluşturduysanız bana özel mesaj üzerinden destek kaydı numaranızı iletin. Ben size yardımcı olmaya çalışayım.

3 Beğeni

Mecburen destek kaydını kapatmak zorunda kaldım, yenisini açabilirim isterseniz. Mevcut bir adet daha destek kaydım var, gerçekten bu konu beni zorluyor, onada bakarsanız gerçekten çok sevinirim, çok teşekkür ederim, özelden iletiyorum

Evimdeki tüm iç tesisat yenilendi, modemim, ev telefonum ve kablo. Ona rağmen hâlâ tek seferde arama yapamıyorum. Konu ile ilgili @EFG ilgileneceğini söyledi fakat hâlâ yanıt alamadım. Sorunun iç tesisat olmadığı kesin fakat müşteri hizmetleri hâlâ TT kontrol gerçekleştirdi diyip geçiştiriyor.

8 gündür sorun çözülmedi @EFG , nasıl bir yol izlemem gerekiyor anlamadım, destek kaydım da süreci takip ettikleri yazıyor.

Ev telefonu cihazını normal bir dect olmayan telefon ile değiştirip deneme şansınız var mı veya arada spliter olmadan DSL kablosunu direkt telefona takarak arama yaptığınız Zaman da aynı şekilde mi sorun yaşıyorsunuz?

Herşey denendi, sorun devam ediyor, TT çalışanı da yapamadı.

1 Beğeni

@s4anayts, ben şimdi sizin hizmetinizle ilgilenen arkadaşıma ve onun yöneticisine durumu ilettim. Tekrar bakıp, kontrol edip, yapılması gerekenlerle birlikte size dönüş yapacaklardır.

1 Beğeni

Tamamdır teşekkür ederim Furkan bey.

Süreç bazı aksaklıklar nedeniyle uzadı. Bunun farkındayız :frowning: Gelişme olması durumunda hem ben hem arkadaşlarım size dönüş yapacağız. Ben bizzat bu durumu çözüme ulaşana kadar takip etmeye devam edeceğim. Bilmenizi isterim.

1 Beğeni

Artık ne arama yapabiliyorum, ne de telefona arama geliyor. Arama yapınca çalıyor fakat ev telefonuna düşmüyor. Gerçekten can sıkıcı olmaya başladı…

Yeniden bir ses devresi atanacak olabilir. Enes Bey veya kaydınız üzerinden dönüş yapılacaktır size.

Sorunun çözüldüğünü söylemişler…

1 Beğeni

Kaydı onayınıza sunmuş olmalılar. Sorunun devam ettiğini çevir sesi alamadığınızı belirtin kaydın üzerinden.

Bu sorun genelde merkezden uzak yerlerde oluyor. Eski hatlar eski kablolar ve kabloların voltaj kaybından oluyor. Malesef bende 1 yıldan fazla yaşadım. En son fiber çekilip yakın yere dolap kondu sorun çözüldü. Telefon hattından enerji almayan, adaptör ile çalışan telefonlar bir nebze sorunu çözüyor.

1 Beğeni

Ben şimdi sizden aldığım bu bilgileri kaydınız ile ilgilenen arkadaşımın yöneticisine iletiyorum. Tüm süreçleri o da kontrol ederek çözüm yolu için size neler yapabiliriz konusunda destek olarak sorunu gidermeye çalışacaktır. Çok üzüldüm :frowning: Ben yine elimden geleni yapmaya devam edeceğim.