Ya bu evtelefonları internet ile gelen kabloyu kullanmıyormu tek kablo. Turktelekom teknisyeni aradı. Diyor ben kutuya kadar etiket bıraktım gerisini TurkNet yapıcak diyor meğer ondan 20 gündür çevir sesim yokmuş. Zaten aynı kablodan gelmiyormu neden yeni bir etiket oluşturmuş bu? benim internetim gelen kabloya bağlasana birleştir ikisini ne alaka bu şimdi yeni bir etiket ev telefonu için?
1 Beğeni
Merhaba, online işlemler üzerinden bu konu hakkında destek kaydı daha önceden oluşturdunuz mu?
1 Beğeni
Bağlı olduğunuz santral/saha dolabı port durumuna göre bu durum değişebilir bundan dolayı çift kablo üzerinden hizmet veriliyordur.
1 Beğeni
ben cevabımı verdim @Baran diğer yerde aynı konu var. aynı cevabı verdim.
1 Beğeni
yukarıya çıkan kabloyu elektrikci sayesinde bulup bağlamanız gerekiyor
oluşturdum tt ekibide beni arıyo diyor arıza kaydı oluşturup duruyor TurkNet şikayet eeder gibi
çift kablo vermesi port durumu yükseltir Dediğin şey mantıksız gibi hocam. üst üstte kabloları çaakcak işte saha dolabından