Ev telefonu kablosu

Ya bu evtelefonları internet ile gelen kabloyu kullanmıyormu tek kablo. Turktelekom teknisyeni aradı. Diyor ben kutuya kadar etiket bıraktım gerisini TurkNet yapıcak diyor meğer ondan 20 gündür çevir sesim yokmuş. Zaten aynı kablodan gelmiyormu neden yeni bir etiket oluşturmuş bu? benim internetim gelen kabloya bağlasana birleştir ikisini ne alaka bu şimdi yeni bir etiket ev telefonu için?

1 Beğeni

Merhaba, online işlemler üzerinden bu konu hakkında destek kaydı daha önceden oluşturdunuz mu?

1 Beğeni

Bağlı olduğunuz santral/saha dolabı port durumuna göre bu durum değişebilir bundan dolayı çift kablo üzerinden hizmet veriliyordur.

1 Beğeni

ben cevabımı verdim @Baran diğer yerde aynı konu var. :slight_smile: aynı cevabı verdim.

1 Beğeni

yukarıya çıkan kabloyu elektrikci sayesinde bulup bağlamanız gerekiyor

oluşturdum tt ekibide beni arıyo diyor arıza kaydı oluşturup duruyor TurkNet şikayet eeder gibi

çift kablo vermesi port durumu yükseltir :smiley: Dediğin şey mantıksız gibi hocam. üst üstte kabloları çaakcak işte saha dolabından