Etiketleme işlemim yapılmıyor, arıza kayıtları bir bir kapanıyor. TurkNet durumu geçiştiriyor

Pazartesi günü TurkNet görevlisi evime geldi ve kurulumu yaptı. Ancak modemimde dsl ışığı yanmadı ve etiketleme yapılması gerekiyor, bugün yarın hallolur dendi. Aynı gün arıza kaydı açıldı fakat ttnet tarafından müşteri kaynaklı arıza denilerek kayıt kapandı. Daha sonra TurkNet iletişim merkezine mesajlar attım fakat aynı tip mesajlarla (en kısa zamanda çözüp bilgilendireceğiz vs.) geçiştirdiler. Bugün tekrardan baktığımda arıza kaydı yine açılmış fakat aynı şekilde ttnet müşteri kaynaklı diyerek kapatmış. Bu durumda eski firmamdan iptal işlemlerimi başlattığım günden beri internete erişim sağlayamıyorum. Bu pandemi döneminde online olarak çalışıyorum ve evimde internet bağlantısı yok, mobil veri de bir yere kadar goturuyor. TurkNet e güvenerek müşterisi oldum fakat bu kadar mağdur olacağımı hiç düşünmemiştim. Bu sorunu madem çözemiyorsunuz bari arayın ve çözemiyoruz deyin ve abonelik iptali işlemlerini başlatalım , ve internete erişim sağlayıp işimi yapabilmek için ben de başka firmalara başvurayım. Abone no 2015096

Etiketleme yapılması gerekiyor derken ? Kurulum ekibi gelmiş ise zaten TT tarafından etiketleme yapılmış olur, TurkNet personeli gelir bağlantıları gerçekleştirir ve modem kurulumunu yapıp işlemi sonlandırır. Sonrasında İp ataması yapılır. Bir yerde bir yanlışınız var gibi ? İp almadı ise modeminiz, destek kaydına bu durumu bildirip, gün aşırı da sorun çözülene kadar kayda veri girişi yapın. Hala ip atanmadı benzeri.

TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden bildirdiniz mi etiketlenme yapılması gerektiğini?

Hayır dostum zaten eve kurulum yapmaya gelen görevli dedi etiketleme yapılması gerekiyor diye.

7 gün geçti neredeyse her gün mesaj atıyorum fakat hazır mesajlarla (en yakın sürede halledicez , gerekli ekiplere bilgiler verildi vs.) geçiştiriyorlar. Gerçekten müşterilerinin sorunlarıyla bu denli ilgilenemeyen bir firma gördüğüm için hayretler içerisindeyim.

TurkNet ekipleri arka planda çalışmalarını devam ettiriyor emin olabilirsiniz.Siz talebinizi iletmeye devam edin.Umarım en kısa sürede çözüme ulaşır.

Merhaba, öncelikle karşılaşmış oılduğunuz bu can sıkıcı durum nedeniyle üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Ben TurkNet çalışanıyım. Bu süreçte size yardımcı olmaya çalışacağım. Bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden durumunuzla birlikte iletir misiniz?

özel mesajı nerden atacağım bulamıyorum. müşteri numaram 2015096

Kullanıcının üstüne tıklayarak mesaj butonuna basınız ardından mesajınızı yazabilirsiniz.