Merhaba dün bağlı olduğum santrale TurkNet tarafından çalışma yapıldı fakat hiç bir faydası olmadı yardımcı olursanız sevinirim.
Talebinizi online işlemlerden iletin.
Belirli zamanlarda olan aşırı hız düşüklüğü ve ping sorunu için hangi kategoriden kayıt açmam gerekiyor acaba?
Akşam saatlerinde mi yaşıyorsunuz hız ve ping sorununu ?
Genellikle akşam saatleri fakat bugün saat 12:00’den beri bu şekilde
Hızım düşük bölümünden oluşturun sorun yaşadığınız saatleri ve traceroute sonuçlarınıda ekleyin.
Hız testinin ekran görüntüsünü de eklemem gerekiyor mu kayıta?
Evet eklemeniz gerekiyor.
Teşekkür ederim destek kaydını şuan oluşturuyorum.
Hattımda kopma yok fakat ben kendim arada bir modemi yeniden başlattığım için kayıt açılır açılmaz bu mesajı alıyorum sistemden ; Sistemde yaptığımız ilk kontrolde hattınızda kopma sorunu olduğunu tespit ettik ve teknik ekiplerimize detaylı kontrol için bilgi verdik.Kontrol sonrasında teknik destek uzmanımız sizi online işlemlerdeki kayıt üzerinden ve mail ile bilgilendirecek.
Sistem tarafından oluşturulan otomatik mesaj o aldırış etmeyin.
Tamam teşekkür ederim destek kaydı numarasını size iletmeme gerek var mı hızlı bir şekilde çözüme ulaştırılması için?
Hızlı çözüm sağlama gibi bir yetkimiz yok ne yazıkki.
İlginiz için teşekkür ederim iyi günler Hakan bey
Rica ederim, sağlıklı günler