Eski operatörden geçiş yaparken yaşadığım aktivasyon sorununu, Evde internet yokken geçişte de yaşar mıyım?

Türk Telekom sözleşmesini bitirdim. Bitirdiğim için eski operatörden geçiş olmuyor. Sıfırdan evde internet yokken başvuru yapacağım.

ESKİ OPERATÖRDEN GEÇERKEN AKTİVASYONDA YAŞADIĞIM SORUN: TurkNet servis sağlayıcısı değişikliği yapacaktı. Sonra başarısız oldu diye bir mesaj aldık. Bizi arayıp " sistemde ev telefonunuz gözüküyor o yüzden yalın paket’e geçiş işlemlerinizi yapamıyoruz, ev telefonlu paketlerimizden seçmeniz gerekiyor " dedi. Sonra başvurumuz iptal oldu.

( Bu arada bahsettikleri sistemde gözüken ev telefonu ile, 5 yıl önce kapattırdığımız ev telefonu numarası aynı değil. Ev telefonunu en son 5 yıl önce kullanmamıza rağmen nasılsa Türk Telekom Online işlemlerde kimindir bilmediğimiz paketimizin altında bir ev telefonu numarası gözüküyordu )

Yukarıda ESKİ OPERATÖRDEN GEÇERKEN yaşadığım ev telefonu sorununu, EVDE İNTERNET YOKKEN başvuru yaptığımda da yaşar mıyım?

( Bugün sıfırdan başvuru için arayacaklar. Yukarıda bahsettiğim ev telefon numarasını ne olur ne olmaz diye kayıt ettim. Cevaplarınıza göre bugün durumu anlatıp numarayı onlara söyleyeceğim )

1 Beğeni

Olmaz. Direk yalın internet başvurusu yapın.

1 Beğeni

Teşekkür ederim. Aradıklarında yalın’a geçeceğim.