Türk Telekom sözleşmesini bitirdim. Bitirdiğim için eski operatörden geçiş olmuyor. Sıfırdan evde internet yokken başvuru yapacağım.
ESKİ OPERATÖRDEN GEÇERKEN AKTİVASYONDA YAŞADIĞIM SORUN: TurkNet servis sağlayıcısı değişikliği yapacaktı. Sonra başarısız oldu diye bir mesaj aldık. Bizi arayıp " sistemde ev telefonunuz gözüküyor o yüzden yalın paket’e geçiş işlemlerinizi yapamıyoruz, ev telefonlu paketlerimizden seçmeniz gerekiyor " dedi. Sonra başvurumuz iptal oldu.
( Bu arada bahsettikleri sistemde gözüken ev telefonu ile, 5 yıl önce kapattırdığımız ev telefonu numarası aynı değil. Ev telefonunu en son 5 yıl önce kullanmamıza rağmen nasılsa Türk Telekom Online işlemlerde kimindir bilmediğimiz paketimizin altında bir ev telefonu numarası gözüküyordu )
Yukarıda ESKİ OPERATÖRDEN GEÇERKEN yaşadığım ev telefonu sorununu, EVDE İNTERNET YOKKEN başvuru yaptığımda da yaşar mıyım?
( Bugün sıfırdan başvuru için arayacaklar. Yukarıda bahsettiğim ev telefon numarasını ne olur ne olmaz diye kayıt ettim. Cevaplarınıza göre bugün durumu anlatıp numarayı onlara söyleyeceğim )