Erros(PXT) Modem Hataları

Merhabalar öncelikle Ek’te göstermiş olduğum hızı almaktayım ancak kapasite hızına çok yakın olduğum için hatalar çok yüksek bundan dolayıda ping yükselmesi ve hız düşmesi ayrıca kesilmeler yaşamaktayım.
Bunun ile ilgili sorunum 3 aydır devam etmekte ama 3 aydır çözülmedi çözülmeisin talep ediyorum

Şuan anlık 32.441 Hata Mevcut Dün Akşam Modemi Resetlemeden Önce 192.336 Hata Mevcut idi internete bağlanamıyordum

Splitter kullanıyorsanız çıkarın. Kabloda ek varsa kaldırın. Upload zayıflamasını ölçememiş modem iç tesisat kaynaklıda olabilir. Kopma sebebi snr nin düşük olması paketinizi 50 ye düşürürseniz daha stabil olacaktır.

Splitter mevcut değil iç tesisat yenilendi problem aynı devam ediyor paketi 50 ye düşürürsem ek ücret vermenin hiç bir anlamı kalmıyor ben teknik servis talep ediyorum

Destek kaydı oluşturup yerinde destek ekibi isteyebilirsiniz.

İstedim kaç sefer ama gelen cevap bu
“İnternetinizi 12 Saattir sorunsuz kullandığınızı görüyorum sorun yaşayınca tekrar talep oluşturun.”
Talep oluşturuyorum sorun olunca 10-12 saat sonra yine cevap geliyor
“İnternetinizi 10-12 saattir sorunsuz kullanmaktasınız iyi kullanımlar dilerim.”
Yani ben buna ne diyeyim ?

Destek kaydı açıp kopma yaşıyorum diyebilirsiniz. Telekoma iletilir, telekom iç tesisat da sorun var, telekom kaynaklı sorun yok derse ücreti karşılığında yerinde destek isteyebilirsiniz.

1 Beğeni

99 TL karşılığında yerinde destek talep ediyorum yazabilirsiniz Destek kaydına