ErrorCode 9112 Hatası hk

Değerli Dostlar.

Daha önce Turknet aboneliğimi iptal ettirmiştim. Ancak tekrar dan mevcut farklı operatörümdeki internet aboneliğimi Turknet geçiş yapmak istediğimde abonelik başlatta tıklandığımda ErrorCode 9112 hatası almaktayım.

Satış hattını aradım ancak yardımcı olamadılar. Ben hatlarımı nasıl taşıyacağım ? :slight_smile:

1 Beğeni

Tahhütün var mı hala .

http://www.taahhutsayar.org/?PromoCode=KVY56BC17VOO

Burdan hiç denedin mi. :hugs:

Merhaba

Taahhüt vb yok…

1 Beğeni

https://turk.net/taahhutsuz-ozgur-iletisim-abonelik/?promo=kvy56bc17voo

Hata bunda çıkıyor öyle mi

Mevcut aboneliğini iptal ettir sıfırdan bağlat turknet

:slight_smile: taşımak daha güzel olacaktı ancak Turknet saçma sistemi kabul etmiyor.

Bu kafayla bu hizmet 1 Milyon aboneye zor yakalar…

1 Beğeni

Bu durumu @EFG arkadaş halledecektir. :slightly_smiling_face: bu kadar zor olmamalı. Herkes Türknet geçebilir. yazarsın özeline

1 Beğeni

Teşekkürler @CK_LasT yanıt verdiğiniz için Ancak Turknet yöneticilerine e-mail yazmama rağmen geri dönüş alamadım. Onlarda pek sanırım müşteri istemiyor :slight_smile:

@EFG Nasıl çözümlenir ? Sevgiler.

1 Beğeni

Sanırım bu konuda Turknet yardımcı olmayacak…

Şaka gibi…

1 Beğeni

merhaba
hafta sonu olduğundan. k.b
yarın yardımcı olunur.

1 Beğeni

Merhaba @mrtgfb, özel mesaj üzerinden sizinle iletişime geçtim. Oradan haberleşelim.

2 Beğeni

Yeni üyelikle ilgili sorununuz için üzgünüz ancak aynı adreslerde sürekli olarak abonelik hizmeti aktifleştirip iptal ettiğiniz için sorun oluşmuş. Bu konuda satış ekimizdeki arkadaşımız size “limite ulaşıldı” uyarısından dolayı satışı yapamayacağını bildirmiş. Bunun sebebi işleminizin Fraud korumamıza takılmış olmasıdır. Müşterilerin satın alabilecekleri veya müşterilere tahsis edilebilecek modemler 2 adedi geçerse cihazlı yeni abonelik açtırmıyoruz, bunu da uyarı olarak abonelik açmaya çalıştığınızda karşınıza bu şekilde çıkarıyoruz
“Değerli müşterimiz TurkNet’ten cazip fırsatlarla satın alabileceğiniz cihazların üst limitine ulaştınız. ErrorCode: 9112”. Bundan dolayı sistemimiz artık izin vermemektedir.

Maalesef TurkNet üzerinden tekrar modemli yeni üyelik almanız için yapılabilecek bir işlem bulunmuyor ve bulunduğunuz adreste sadece TTFiber olduğu için modemsiz satışta yapılamıyor.
Cihaz satış limiti konusu hukuk birimimizin de bilgisi dahilindedir ve bir istisna sağlanamıyor.

Normal şartlarda müşterilerimizin yöneticilerle e-mail aracılığı ile arıza çözümü için iletişim kurmasını gerektiren bir sürecimiz ise bulunmuyor. Konuştuğumuz detaylar KVKK kanunları gereği hassas bilgi içerdiği için e-mail üzerinden sürdürülmesi sağlıklı bir durum değil. Online işlem merkezimiz, mobil online işlem merkezimiz ve çağrı kanallarımızdan size zaten aynı cevapları eksiksiz olarak iletiyoruz.
İyi günler dileriz.

3 Beğeni

Değerli @EFG Yardımın için teşekkür ederim.

TT genel müdürlüğü ile görüştüm modem satışlarında ve aboneliklerinde limit kota uygulaması bulunmuyor

TurkNet 'e ayağına abone geliyor turknet ayağına gelen aboneyi kabul etmiyor :slight_smile: Yazık Kısacası bu sebepsiz bir kara liste uygulaması.

Konuyu BTK 'ya taşıdım. abone alana kadarda gerekli yasal şikayetlerim devam edecektir.

Teşekkürler.

Merakımı mazur görün. Sadece merakım dan ve bilgilenmek amaçlı soruyorum. 2 kere abone olup tekrar iptal işlemi sağlamışsınız TurkNet’den. Sanırım tekrar TurkNet’e geçmek istiyorsunuz. Buda 3 oluyor. Bunlarda anladığım kadarı ile kısa süreler arasında oluyor. Şuan da sanırım başka ISS den hizmet alıyorsunuz ? Kısa sürede toplamda 5 6 yı geçiyor sanırım. Ben pek bir anlam veremedim :smiley: Konuyu da açıkcası kullanıcı olarak merak ettim nedir bunun sebebi ? 2 kere TurkNet’den iptal sağlayıp tekrar dönme amacı. Sanırım TurkNet memnun değildiniz ?

1 Beğeni