En kötü Türknet deneyimim

12.02.2022 tarihinde saat 15.03 te gpon los kırmızı yanmaya başladı, internetim gitti. Gpon 3 dk sonra düzeldi ancak internet gelmedi. Bunun üzerine online işlemlerde talep oluşturdum. 2.5 saat sonra cevap geldi, Umut D. İsimli teknik eleman; sorun sinyal, saha ekiplerimizi yönlendirdim diye. Pazar günü oldu, saat 10.55 de yazdım ekip gelecek mi gelmeyecek mi duruma göre başka bir yere gideyim internet lazım çünkü diye, bu esnada Twitter destek ile de görüşüyorum. Öğlen Twitter destek ekipler hafta sonu da çalışacak dedi ve bekledim. Akşam 6 olduğunda umut d. Yazdı: ekipler hafta sonu çalışmıyor iyi günler dilerim. Bugün 14 Şubat, is yerinden izin aldım gelirler diye, henüz gelen giden yok. Bugüne kadar daha önce hiç böyle keriz yerine konmamistim, zaten yıllarca diğer iss Ler böyle adamı keriz yerine koyduğu için geçtik turknete, o kadar arkadaşımı memnun olduğum için geçirdim. Bu iş anlaşılan o ki bugün de çözülmeyecek gibi duruyor. Bütün işim neredeyse internetle ve telefondaki internetimi de bitirdim. TurkNet e acilen bir alternatif bulmalıyım.

Mrehaba @Turkisherlock, bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden bu durumunuzla birlikte iletin. Ben size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışayım. Bir hatamız varsa çözüme ulaştırma çalışırız. Sizden haber bekliyorum.

2 Beğeni

Fiberim olsa da bir kere internetim gitse keşke. Umarım düzelir

1 Beğeni

Sorun internetin gitmesi değil, bağlanırken fiber kablo ucunu ilk takan eleman kırarak bağladığı için bile internetsiz kaldım ama ertesi gün sabah 9’da ekibi yönlendirdi TurkNet ve hemen sorun çözüldü. Umut D. isimli eleman dün benimle resmen alay etti yahu. Sorunum kasten çözülmüyor gibi çünkü ilk defa sinyal sorunu yaşamıyorum ve daha önce olduğunda ertesi gün hallolmuştu.

Bende bazen iyi bazende kötü hizmet alıyorum çünkü Türk Telekom ve modemle geçince yardımcı bile doğru düzgün olunmuyor bir kaç günden beri çıldıracam sorunu yazdım farklı farklı insanlar gelip yazıyor yazdıklarımı kimsemi okumuyor herkese tek tek birşey anlatmak. Zorunda değilim

@Turkisherlock, tüm süreciniz tamamlanana kadar size buradan destek vermeye ve yardımcı olmaya devam edeceğim. Şu an hizmetiniz ve hat detayınızı arkadaşlarım kontrol ediyorlar. Gelişme olması durumunda sizi arayarak bilgi verecekler.

1 Beğeni

@Turkisherlock, arkadaşlarım konu hakkında sizi arayarak bilgi verdiler. Tüm gelişmeleri kontrol ediyoruz. Size sonuçlandığı zaman bilgi vereceğiz.

1 Beğeni

Bende destek bekliyorum @EFG hocam, paranla rezil oluyorsun deyimi bu durum için geçerli sanırım.

4 gündür rezil olduk, Twitter ayrı, TurkNet Online İşlem Merkezi ayrı, TurkTelekom saha ekibi ayrı uğraşıyoruz. Çözüm yok hocam çözüm.

Merhaba @EserX, bana özel mesaj üzerinden şikayetinizi ve müşteri numaranızı iletirseniz size bu konuda yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışırım.

Turknetin saha ekibine ihtiyacı var malasef, çünkü saçma bir şekilde turknetli olduğum günden beri gelen her Türk Telekom (1-2 istisna dışında) ekibinden turknetli olduğum, türk telekomlu olmadığım için Trip yiyorum. Çıkarken bile bunları türknet değil biz yapıyoruz ona göre tavrı sergiliyorlar :joy: hizmet kalitesi 0 olan, teknik ekibi bir seyden anlamaz, modemdeki basit kurulum için bile ekip gönderirler. Zamanında çok kullandık, zaten mecburdur başka iss mi vardı? Turknetle ilk defa böyle bir şey yaşıyorum ve sorunun ana kaynağı yine türktelekom. Turknetin baskılarını ya da iradesini arttırması gerektiğini düşünüyorum. Böyle alt yapı onların diye türk telekomun bu çocuksu davranışları yeter artık valla. TurkNet altyapıyı bedava kiralamiyor sonuçta, parasını veriyor, kullanıyor. Türk Telekom kaliteyi arttırsın, ona geçelim… Saçma yüksek fiyatlar, ucuz saha desteği, modem ücretleri… Eskiden akn bile sorundu ya.

1 Beğeni

Binanızda bulunan ankastre kutusundan sonra santral tarafında bağlantılarınız ayrılıyor olabilir o yüzden arıza durumunda binada bulunan herkes etkilenmeyebilir.

1 Beğeni

Sorunum çözüldü, hiçbir ekip vs gelmedi, zaten enerji dolabının yanında oturuyorum, fiber kutusu da onun içinde, gelen giden olsa duyardım. Ne arızasıydı? Nereden nasıl müdahale ettiler bilmiyorum. Önceden 92 civarındaydı kesinlikle bir şeyler olmuş :smiley: şu an 110 civarında download alıyorum.

1 Beğeni

Resimde ki ip adresinizi gizlerseniz daha iyi olur.

@Turkisherlock, sorununuzun çözülmesine sizin kadar sevindim :star_struck: Tabii arka planda ekiplerimiz ile birlikte ortak altyapı sağlayıcı ile bir çalışma yapılmıştır ve bunun sonucunda sorunuzun sistem üzerinde de giderilmiş olabilir. Farklı bir durum ile karşılaşırsanız bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim :pray:

2 Beğeni

Teşekkürler dikkatiniz için :pray:

1 Beğeni