Elektrik kesintisi sonrası DSL ışığının yanmaması

Merhaba , 2 yıla yakın süredir TurkNet kullanıyorum TurkNet 'e geçerken eski altyapı çok eski olduğu için kendimiz ankastreden eve bakır kablo çektik ve internet neredeyse hiç uzun süre gitmedi. 9 Mayıs Cuma günü planlı bakım çalışması altında elektrikler gitti geldiğinde modem çalışıyordu fakat dsl ışığı yanmıyordu modemi fişten çekip bir süre bekledim ama işe yaramadı sonrasında online destek ile görüştüm Türk Telekom saha ekiplerine arıza iş emrini ilettiklerini söylediler ve bir numaradan beni arayacaklarını ilettiler fakat kimse aramadı ortalama 36 saat içerisinde sorunun çözüleceği söylendi, 4 gün oldu internetim halen yok 1 2 kere geldi fakat hat değerleri aşırı kötüydü, hız aşırı düşüktü ve 15 20 dk sonra gitti. Saha dolabında bir problem olabileceğini düşündüm fakat komşum Türk Telekom kullanıyor onda internet gitmedi. Modemde bir problem olsa 1 2 kere gelip gitmezdi diye düşünüyorum lütfen yardımcı olun 4 gündür işlerimizi halledemiyoruz. müşteri no:2764849

(kneetic omni dsl modem kullanmaktayım)

Merhaba, uzayan süreç için üzgünüz. Sorunun bir an önce çözülmesi için ekiplerle iletişim halindeyiz. Konunun aciliyetini tekrar iletiyoruz, kısa süre içerisinde sizi bilgilendireceğiz.



İnternet anlık geldi ve hat değerleri aşırı kötü , normal hali diğer ss’de

Sorunun çözümü için süreç devam ediyor. Güncel gelişme olur olmaz bildireceğiz. Online İşlem Merkezi üzerinden takipte kalabilir ve tüm taleplerinizi iletebilirsiniz.

Gelişme: 5 günün sonunda bugün Türk Telekomdan biri geldi ve yarım saat içerisinde internet geldi binada bir kaç kişinin daha hattında sıkıntı var , sanırım elektrik kesintisi ankastre kutusunu etkilemiş. Hat değerleri bir tık sıkıntılı ama internetin olmamasından iyidir.