Ekiplerimiz Sizi Ziyaret Edecektir Yalanı

Merhaba,

08.04.2022 tarihinde yaptığımız görüşmede 09.04.2022 tarihine saha ekiplerinin bağlı bulunduğum adrese gelmesi konusunda randevulaştık.

Bugün saat 10.00 , 12.00 ve 16.00 civarlarında TurkNet Fiber Destek Hattını arayıp ekiplerin durumu sorduğum her çalışan, “Sizin adınız arıza listesinde var, eğer ölüm kalım olmaz ise ekiplerimiz bugün kesin gelecektir” bilgisini paylaştılar.

Diyorum ki; ne zaman gelecekler? Bir saat verin, en azından kendimizi ona göre ayarlayalım, bugün kesin gelecektir efendim, denildi.

Ve gün sonunda yani saat 18.00’da aradığımda ise, bugün ekiplerin benim bölgemde hiç olmadığı ve bugün gelemeyecekleri bilgisi verildi.

Bunun atı nedir biliyor musunuz ? Bunun adı YALANCILIKTIR, SAYGISIZLIKTIR, MÜŞTERİYİ ALENEN KANDIRMAKTIR. Başka bir açıklaması olabilir mi ?

Ben işyerime gitmemişim, şahsi tüm işlerimi bırakmışım, en değerli şey olan ZAMANIMIN TAMAMINI SİZE AYIRMIŞIM, gün sonunda bana tek kelime MAALESEF cevabını veriyorsunuz.

Bu nasıl etik bir davranış ? Kendinizi benim yerime koyunuz ? Sizi tüm gün bekletsem hoşunuza gider mi ? Yada tüm gün yalan söylesem ?

Ben şugün bugün gelemediklerini kızmıyorum, yada işler yogundur, zaten ramazan ayındayız, gelemeyecekte olabilirler, ancak bilgi verilmesi gerekmez mi ?

Mesai saati bitimine kadar KESİN GELECEKELER, mesai saati bittikten sonra MAALESEF GELEMİYORUZ demek ne iş ahlakına ne etik kurallara uyar. Bu müşteriyi aklı çalışmaz yerine koymaktır.

Kimse sizin keyfinize göre beklemiyor, insanlar haftada 1-2 gün olan izin gününü özel işlerini erteleyerek sizi bekliyorlar.

Bu şekilde davranmanızın kime, ne faydası oldu veya olacak ?

Eğer ekip gelemiyorsa, yada yoğunluk varsa, at başka güne, müşteriye bilgiyi ver geç bir tarafa.

Eee ben şimdi şikayet kaydı oluşturdum veya oluşturuyorum, ne olacak ? Sonuç nedir ? Sonuç SIFIR, KOCA BİR HİÇ, YALANLARLA geçen koca bir zaman.

Ayrıca ben sizden, çok çok özür dileriz, hemen acil destek ekibimizi gönderiyoruz demenizi beklerken, siz gayet rahat bir tavırla MAALESEF BİŞEY YAPAMIYORUZ, cevabını verip bir kenarı geçiyorsunuz. Gerçekten bu yapılan çok ama çok ayıp bir şeydir.

Daha önceden başıma gelen bir olayı anlatmak isterim müşteri memnuniyeti açısından,

Kargo firmasından gelmesi gereken kargom işlerin yoğunluğu nedeni ile normal dağıtım aracı ile teslim edilememişti ve kargo şubesi özel hususi binek otomobil ile kargomu getirmişti ve özür dilemişti.

İşte olması gereken budur ! Bu şekilde davranamazsınız. Bugün böyle ise 5 yıl, 10 yıl sonra daha beter olacaktır müşteri sayısı arttığı zaman ben, buradan bu durumu çıkartırım.

Dediğim gibi, yapılan şey etik değil ve bu yalan beyanatları kim verdiyse (bilmiyorum) tamamından şikayetçiyim.

6 Beğeni

@EFG size bu konu için en kısa sürede destek olacaktır. Yaşadığınız mağduriyet için üzgünüm…