Merhabalar,
0216 205 04 81 Numarasından arandım.
Bu konu da ki tecrübelerimi paylaşayım size. Dikkatli olun olun lütfen.
Direkt olarak bana ismimle hitap edildi.
T: Merhabalar Asım bey.
Ben: Merhabalar.
T: Türk Telekom’dan arıyorum sizi.
Ben: Buyrun.
T: Şu an TurkNet kullandığınızı görüyorum.
Ben: Evet?
T: Türk Telekom’un TurkNet’e verdiği 6. Port dan bağlantı sağlıyorsunuz. Sizi Türk Telekom’un ana portuna yani 1. portuna alalım isterseniz bağlantınız, daha hızlı olur kopma vs yaşamazsınız hiç?
Ben: Allah allah hanımefendi ben gigafiber kullanıyorum. Evim de ki telekom hattını komple söktüm ama nasıl olacak?
T: 89 TL Çok güzel pakete geçirebiliriz sizi indirimli paket olarak.
Ben: Siz Türk Telekom olduğunuza emin misiniz?
T: Evet.
Ben: Maksimum ne kadar hız veriyorsunuz peki?
T: Eeee … Şey … Eee eee … Kontrol ediyorum.
Ben: Bekliyorum.
T: İlçenizi öğrenebilir miyim?
Ben: O kadar bilgim var siz de onu da siz bulun yahu?
Dememden sonra kadına inatla anlatmaya çalıştım. Tam 1000/1000 hizmet kullandığımı anlatıyordum ki yüzüme telefonu kapattılar. Artık bezdim bu numaralar dan 1 tanesini engelliyorsun 30 tanesi ile geri arıyorlar. Aradam da geçen dialog tamamiyle belirttiğim gibidir anladığım kadarıyla yeni şeyler deniyorlar inanmayın sakın lütfen.
TurkNet numaraları aşağıda.
BİREYSEL ABONELER İÇİN
TurkNet Hızlı İşlem Hattı : 0(850) 288 80 80 (Şebeke içi ücretsiz)
TurkNet Satış ve Başvuru Takip Hattı : 0(850) 288 80 81
TurkNet Çağrı Merkezi : 0(212) 703 43 71
TurkNet Fiber Satış ve Başvuru Takip Hattı: 0(850) 288 80 16
TurkNet Fiber Müşteri Destek Hattı: 0(850) 288 10 10 (Şebeke içi ücretsiz)
İŞYERİ ABONELERİ İÇİN:
TurkNet KOBİ Destek Hattı : 0(850) 288 30 30 (Şebeke içi ücretsiz
TurkNet KOBİ Satış ve Başvuru Takip Hattı : 0(850) 288 30 40
TurkNet KOBİ Fiber Satış ve Başvuru Takip Hattı: 0(850) 288 30 20
Faks: 0(212) 216 55 60