2102222 numaralı aboneyim. Uzun yıllardır 100mbps paket kullanıyorum şu ana kadar da bir sorun yoktu.
Dslam kilidi yüzünden yaklaşık 15 snr 0 crc ve çok düşük hat zayıflaması ile 97.7 mbps olarak kullanmaktaydım.
Dünden önceki gün internetim gece geç saatlerinde kesildi ve geri geldiğinde 47.4 mbps 9 snr ile kullanıyordum. Yani kesinlikle bir arıza mevcut. Daire içi ve apartman içi tesisatta bir oynama yapılmadı. Ki zaten internetim kesildiğinde DSL ışığı hâlâ yeşil yanmaktaydı sadece modem IP almıyordu. Problem neyden kaynaklı olabilir ?
Bölgenizde altyapı çalışması veya arıza durumu olabilir destek kaydında Net Uzman tarafından gelecek olan yanıtı bekleyiniz. Aynı zamanda yapılan dönüşü buradan da bilgilendirirseniz yapılabilecek ekstra bir işlem varsa size dönüş sağlarız.
Yanıtınız için teşekkürler. Ayrı bir soru olarak dairemde FTTH Superonline altyapısı mevcut. TurkNet üzerinden superonline altyapısı ile hizmet alabilir miyim ?
Merhabalar, kontrol sağladığımda modeminizin 50 mbps ile buluştuğunu görüyorum. Hız kaybınızın nedenlerini tespit edebilmek adına oluşturulan [53069965] numaralı destek kaydınız üzerinden gereken inceleme ve müdahale sağlanacak.
Aynı şekilde bende bu sorunu yaşıyorum günlerdir gece akşam saatlerinde özellikle 23:30 dan sonra internet yerlerde banada durmadan arıza diyorlar nasıl bir arızaysa 2 aydır kendinden geçiyor internet 2022 yılında 2 aydır arıza çözemediler
Şaşırtıcı bir şekilde destek kaydını oluşturduktan 16 saat sonra TurkTelekom ekibi evime geldi. Bana defalarca kez apartman hattımın 100mbps kaldırmayacağını hatta 50mbps bile stabil çalışmaz 35mbps e düşür dedi. TT görevlisi gittikten 5 dakika sonra hat değerlerim bu şekilde :
Üstelik hızım 97.7 mbps den 100mbps e çıktı. Neden müşteriyi yüksek hız alamayacağı konusunda ikna etmeye çalışıyorlar anlamış değilim. Problemim çözüldü.