DSLAM Kilidinin Kaldırılması Yardım

Merhaba Hattımda bulunan DSLAM kilidinin kaldırılmasını talep ediyorum, Yetkililerden yardım istiyorum.
Abone No: 1885658
turknet

@EFG @Ugur.Aydogan

1 Beğeni

Hattınızda DSLAM kilidi bulunmamaktadır. 35 paketini kullandığınız için 35 tanımlaması yapılmış durumda. Üst paketlere geçmek isterseniz geçebilirsiniz hattınız iyi durumda.

1 Beğeni

İnternet paket değişikliği kısmında herhangi bir şey gözükmüyor

TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket Tarife Kampanyamla ilgili Destek istiyorum bu adımları izleyerek destek kaydı oluşturup alabileceğim maksimum pakete geçiş yapmak istiyorum şeklinde belirtirseniz temsilci yardımcı olucaktır.

1 Beğeni

“Evet kapasite değeri dediğiniz gibi 133 mbps destekliyor. Biz Türk Telekom ekranlarından gördüğümüz bilgiye ve santrale olan mesafeye göre işlem yapabiliriz. Santrale olan mesafe ve altyapıya göre destekleyen hız 39 mbps. Dolayısıyla üzülerek belirtiyorum ki 35 mbps üzerinde hız paketi tanımlanamıyor. İyi günler diliyorum.” Böyle bir mesaj geldi bu konuda ne yapmam gerekiyor?

bunu neye göre söylemişler o kadar merak ediyorum ki. 35 mbps tanımlı hatta neredeyse 26 snr marjı var

ben de anlamıyorum neden 35?

Konunun kapatılmasına izin verme. Sorununuzu anlatana kadar ısrar ediniz.

Yanlış bir düşünce bana göre. Ne yani TurkNet müşteri mi ayırıyor. Tüm müşterilerine aynı değeri vermiyor mu?

1 Beğeni

Hayır bunu demek istemedim. Bu cümlemden kast etmeye çalıştığım şey hazır cevap vermelerine karşılıktı. Herkes biliyor ki temsilcilerin bir çoğu hazır cevapları yapıştırıyor ve özellikle bazıları var ki hiç yazılanı okumadığına eminim.

Ama bu abonenin ifade şekli ile de ilgili. Örneğin iç tesisat kontrolü modem kontörlü yapmış sorunu çözememiş bir abone kayıt açıyor ve yazdığı şey şu hızım düşük… bunun yerine iç tesisat kontrolü spliter kontrolü modem kontrolü yapıldı buna rağmen hızım düşük şeklinde belirtir ise teknik personel daha etkili kontrol yapar. Sizin modem de gördüğünüz tüm değerleri onlar da görebiliyor. Aynı şekilde DSL in ne kadar aktif olduğunu ip nin ne kadar süredir aktif olduğu bilgileri vs görüyorlar ve buna göre aksiyon alıyorlar…yada farklı bir destek kaydı örneği olarak burada da denk geldiğimiz şekilde. Lanet olsun iptal edecem para veriyoruz paramız ile rezil oluyoruz gibi cümleler ile başlayan kayıt içerikleri negatif olarak enerji Saçıyor. Sonuç olarak empati kurmak gerekir. Teknik personel maaşını alır ve önüne düşen kayıtlarda ki hiç Bir aboneyi tanımaz işini yapar geçer. Ama nasıl hitap edildiği veya nasıl problem anlatıldığı direkt etki eder diye düşünüyorum. Kalıp cümleler Zaten iş hızı açısından olması gereken bir şey. Çoğu geri dönüş bildirimlerimizde kalıp cümlelerin samimi olmadığını sanki abonenin sorununu dikkate almıyor, önemsemiyor şeklinde bir imaj bıraktığını belirtiyoruz. İki yıl öncesine göre destek kayıtlarına verilen cevaplar hem sosyal medya platformlarında hem de destek kayıtlarında çok daha samimi ve sorun çözümü odaklı.

2 Beğeni

Kesinlikle katılıyorum :+1:t2:

1 Beğeni

Vowifi sorununa tracert isteyen müşteri temsilcisi var hocam. yazılı anlaşamıyoruz arayın diyorum bir saat anlatıyorum anladığını belirtip arıza kaydını çevir sesi yok olarak çeviriyor

1 Beğeni

Benim dişli olmaktan kastım sövün vs değil. Asla böyle bir üslup kullanmadım ve kimseye önerim bu değildir. Önerim destek kaydının kapanmasına izin vermeyerek sürekli olarak sorununuzu anlatmaya çalışarak anlatana kadarda ısrar edindi. Dişli olmakta kastım yani sövün karşınızdaki kölenizmiş gibi davranın demek değil.

Ben de aşağı yukarı bunu demek istedim.

1 Beğeni

Müşteri temsilcisine aynen şu şekilde yazın.
Şuan 35 Mbps lik paket kullanıyorum ve Ben 100 Mbps lik pakete geçmek istiyorum lütfen tanımlar mısınız ?