DSL YANIP SÖNÜYOR çözüm

İzmir’de yaşıyorum bulunduğum bölgede ne yağmur ne deprem olmadı bi anda internet gitti sonra modemin power ışığı yanıp sönmeye başladı güç adaptörünü değiştirdim bu sefer de dsl ışığı yanıp sönüyor kısa aralıklar ile destek ekibini aradım sordum genel olarak müşteriler hiç umutlarında olmadığı için geri dönüş yapılmadı bi kaç gün içinde yapılmaz ise de TurkNet aboneliğini kapatacağım buradan da geri dönüşün yapılacağını düşünmüyorum ama bi şansımı denemek istedim

Destek kaydı açınız açtıktan sonra forum.turk.net ve twitter üzerinden yazınız en kisa süre de dönüş sağlanır size destek kaydı numaranızı yazmayı unutmayınız.

53250983 kayıt numarası bu benim Twitter hesabım bile yok isterseniz Elon muskı da arıyalım ben internete bağlanıyorum diyorum siz Twitterdan takip edin diyorsunuz bu tavrım size değil TurkNet 'e onuda söyleyeyim

Destek kaydınızı açtıysanız beklemenizi öneririm. @EFG @alperenatici süreci hızlandıracaklardır. Sizden ricam açmış olduğunuz destek kaydının destek numarasını yazmanız.

1 Beğeni

Aynı zamanda sorunun sizden kaynaklanıp kaynaklanmadığını da öğrenmeniz gerekmektedir. Kullanmış olduğunuz kabloda herhangi bir eziklik - kopma varsa başka bir kablo ile deneyebilirsiniz. Ya da kabloda ek , splitter varsa çıkartıp deneyebilirsiniz. Eğer yapmış olduğunuz bu işlemler sonucundan yine bir değişim olmaz ise altyapınızdan size gelen kabloda ya da binanızda bulunan ankastre kutusundaki kabloda sıkıntı olabilir her iki durumda da TT ya da TurkNet ekipleri bu konu hakkında yardımcı olacaklardır.

1 Beğeni

Anladım bekliyorum ne olacağını ve ne hikmetse modeme arayüzüne de giriş yapamıyorum bunun ne ile alakalı olduğunu bilmiyorum splinter yok direkt ana hattan alıyorum bağlantı kablosunu orada da bir sorun yok ve en kötüsü müşteri hizmetleri ile iletişim kuramıyor olmam

Benim bildiğim TurkNet’in canlı müşteri hizmetlerinin olmaması. Sadece Online İşlemler üzerinden destek alabiliyorsunuz diye biliyorum. Modemi kapatıp açmayı denediniz mi? Modemi fişten çekin kablolarını çıkartın ve hiçbir kablo takılı değilken modemin açma kapatma tuşuna basıp çekin 2-3 kere (Güç kablosu da dahil. Amaç içindeki statik elektriği atmak). Daha sonra güç kablosunu takın dsl kablosunu da takın ve modemi tekrar açın.

Siz burada yetkili misiniz bilmiyorum süperonline ile anlaştım yarın gelip modemi kuracaklar bana göre sorun çözüldü size şunu sormak istiyorum ayın birinde fatura kesildi 8 günlük fatura mı öderim yoksa 1 aylık mı biliyor musunuz

Maalesef bu konu hakkında bir bilgim yok. TurkNet e durumu bildirirseniz sizi bilgilendireceklerdir.

Ben sadece yardımcı olmaya çalışan bir TurkNet kullanıcısıyım.

1 Beğeni

Olsun bilgileriniz için teşekkürler sağolun :pray:

1 Beğeni

Merhaba, farklı bir modem ile internete bağlanmayı denediniz mi?

Modemden kaynaklı sorun olabileceğini düşünüyorum fakat net birşey söyleyemem başka bir modem ile denemeden siz. Eğer modeminizde sorun olmadığını düşünüyorsanız alt yapı çalışması olma olasılığı olabilir. Açmış olduğunuz destek kayıt numarasını @alperenatici bey’e ileteceğim bilginize.

Özel mesaj olarak bana müşteri numaranızı iletirseniz sevinirim.

1 Beğeni

Farklı bir sağlayıcı ile anlaşması üzerine konu kilitlenmiştir.