dsl ve internet ışığım yanmıyor

Merhabalar abone numaram/müşteri numaram profilimde mevcut. Arıza kaydı da oluşturdum ancak sabahtan beri internetim halen gelmedi. Genel arıza dendi giderilecek dendi ancak bekliyorum halen daha. Tesisatım ve kablolamam yeni dolayısıyla bununla ilgili bir problemim yok.

Telekom ekiplerine ilettik dendi ancak zaten telekom kendi müşterilerine öncelik tanıdığı için asla kısa zamanda çözülmüyor maalesef sorun. Yaklaşık 2 yıldır TurkNet müşterisiyim ancak 4-5 ayda bir sürekli bu kopmayı yaşamaktan yoruldum gerçekten. Evden çalışan biri olarak bu durumun beni mütemadiyen mağdur etmesi bıkkınlık vermeye başladı. İşlemi buradaki yetkili arkadaşlardan da biri hızlandırabilirse diye yazıyorum. TurkNet uygulamasına girdiğimde santral bilgisi, devre numarası vs. gibi bilgileri de yardımcı olup işlemleri hızlandıracaksa verebilirim. Lütfen birileri ilgilenirse çok memnun olurum. @alperenatici

Selamlar @Raistlin, 70206728 numaralı kayıt üzerinden sürecin başladığını görüyorum. Ekipler ankastre kutusundan santrale kadar inceleme gerçekleştirecek. Devamında tespit edilen problemler çözüme ulaştırılacak. Ben de özel olarak takip edeceğim.