DSL Sinayali Alınamıyor

Merhaba,

13.11.2020 tarihinde internet bağlantım gittiği için arıza kaydı oluşturdum. Bu aşamada gelen TT yetkilisinden, bulunduğum yerde VDSL hizmeti verildiğini (6-7 aydır!) ve sağlayıcımdan bu hizmeti talep edebileceğimi öğrendim.

TurkNet yetkilileriyle yaptığım görüşmede, mevcut arızanın giderilmesiyle beraber VDSL geçişi için de onay verdim. Derhal, uyumlu bir modem satın aldım (ASUS-DSL-AC51) ve birkaç gün sonra geçiş yapıldığı bilgisini aldım.

Maalesef 10 gündür DSL ışığı yanmıyor ve açtığım arıza kayıtlarına sürekli kullanıcı hatası dönüşü yapılıyor. İç tesisat sorunu olabileceğini düşünüyorum ancak TurkNet çözüm üretemiyor.

Bina girişinde bulunan ankstrede adınıza etiketli yeni bir kablo bırakılmış mı kontrol eder misiniz? Eğer bırakılmış ise siz veya mahallenizde bulunan elektrikçiden destek alarak kabloyu dairenize giden kablo ile birleştirmeniz gerekmektedir. Çoğu zaman yeni bir uç bırakılmasa da kontrol etmekte fayda vardır.

Merhaba,

Evet dediğiniz gibi, kablolar açık şekilde duruyor ancak detaylı incelemedim, ben halledebilir miyim bilemiyorum. kendi iç tesisat kablomu nasıl tespit edebilirim?

Merhaba,

Önceki yorumda paylaştığım görüntüyü 2 gün önce almıştım, şimdi tekrar kontrol ettiğimde işlem yapılmış görünüyor sanırım. Kartta hizmet numarası ve işlem tarihi alanları doldurulmuş.

TurkNet, konuyla ilgili bana ulaştı ve 99 TL verirsem bu işin huzur içinde çözüleceğini söyledi. Görüntüleyen olur diye yazıyorum, böyle bir kurumla çalışıyorsunuz…