DSL ışığının sönmesiyle başlayan kısır süreç

Merhabalar, 6 ocakta Dsl ışığımın sönmesiyle beraber arıza kaydı oluşturdum. Türknet durumu Turktelekoma iletip sorunun 36 sa içerisinde söyleneceğini bildirdi. Turktelekom binaya gelmeden otomatik arıza müşteri kaynaklıdır raporu paylaştığı için turknette ekibini binama yolladı. Gelen teknik ekipteki arkadaş problemin müşteri tesisat problemi değil turktelekomun portuma verdiği sinyali kestiğini belirtti. Bunun raporunu turknete iletti ve turknet ne yaptı sizce ilk baştaki prosedürü tekrar uyguladı şu an turktelekomun 1000. kez paylaştığı arıza müşteri kaynaklıdır raporuna bakıyorum. Bunun üzerine turknet 1000. kez teyit istiyor ve bu süreç bu şekilde kısır şekilde devam ediyor. Sizce çözüm için ne yapmam lazım hattı başka internet sağlayacağına taşıyıp yeni kurulum yaptırsam çözülür mü ?

Türknet arka planda TT ile iletişime geçip sorunu çözecektir.İstersen bağlı olduğun TT Müdürlüğüne giderek sorun hakkında bilgi isteyebilirsin.