Dsl işiğim yanmiyor

5 gündür internetim yok.OİM lere yazıyorum ama otomatik mesaj atıp duruyor.Hiçbir şekilde yardımcı olunmuyor.Lütfen yardım edin.Bina kablolarında hiçbir sıkıntı yok.Abone olduğum ilk gün 75 mbps hıza çektim ve yarını internet gitti.Modem kurulumunu 2 kere yaptım ama sorun modem de değil.

Abone olduğunuz gün modeme ulaşan ve tanımlı hızınız neydi? Yeni abonelik mi farklı ISS ten geçiş mi? 75 mbps talebini ne zaman verdiniz?

Abone olduğum zaman paket yükseltmeye tıkladım ve 1 1-5 saat içinde 75 down 8 upload alıyordum.Uzun yıllar ISS bağlatmadık.O Yüzden yeni.75 mbps talebini ilk gün verdim ve verdiğim gün içerisinde hattıma tanımlandı

Online işlem merkezi üzerinden teknik bilgiler kısmının ekran görüntüsünü paylaşır mısınız

Cidden TurkNet şu 2 haftadır lanet okuduğum tek firma herhalde.2 tane TurkNet aboneliğimiz var 2 sinde de sıkıntılar baş göstermekte.Lütfen çözün şunu.Sonuçta para veriyoruz dimi.Parasıylaysa bana adam gibi hizmet vermek zorundasınız.Forumda ki yetkililerden rica ediyorum lütfen 2 aboneliğimdeki sorunu çözün.Karşımda robot görmek istemiyorum.

boşuna bekleme canım kardeşim bahaneleri duymaya devam edeceksin malesef çünkü altyapı yetersiz

DSL ışığı yanmıyor şeklinde kayıt açtınız ise kaydınıza gelecek cevabı bekleyin.

6 gündür beklediğim halde mi
:smile:

Destek kaydınıza cevap verilmedi mi?

Otomatik mesajın bana hergün aynı mesajı atması hariç hiç bir cevap verilmedi.(telekom oto mesaj)

Telekom tarafında otomatik arıza talebi açtığı için gelen yanıtı size paylaşıyor olabilir. Bu konuda fazla teknik bilgim yok maalesef. Ama destek kaydı açık ise teknik destek personeli kontrol edip gerekli aksiyonları alıyordur.

Sizden ricam lütfen 1 tane insan karşımda görmek istiyorum.6 gündür ya 6 internet kullanamıyorum.Sorunu bile ben söylüyorum diyorum ki hattıma sinyal vericeksiniz ve bitti.Yani bunu yapmamak kusura bakmayın ama acizliktir

Kaydınızı zaten kanlı canlı teknik destek personeli kontrol edip yöneldiriyor. :roll_eyes:

Aynen kanlı canlı :smile:

Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorununuz için üzgün olduğumu belirterek bir giriş yapayım. Bana müşteri numaranızı özel mesajdan yazar mısınız? Ben kontrol edip size yardımcı olmaya çalışacağım.

2 Beğeni