DSL ışığım yanmıyor 5 gündür ınternetimi kullanamıyorum!

5 gün önce birden bire DSL ışığım söndü. Ariza kaydı oluşturdum. Teknik ekibiniz yasal olarak 36 saatte çözülerek dedi fakat aradan 5 gün gibi bir süre geçti. Halen de bir çözüm bulunmuş değil. TurkNet ekibi tt ekibine atıyor tt ekibi TurkNet ekibine atıyor. Sabır kalmadı artık acil bir destek alabilir miyim lütfen…
Hızım çok düşük olduğu için modemle uyuşmuyor gibi bir bilgi sağladılar fakat çözüm yok ortada.

Destek numaram : 48387475

1 Beğeni

Yardımcı olursak sevinirim @EFG @Baran

1 Beğeni

@ModeratriX yardımcı olma şansınız var mı?

Arka planda ilgili birime ilettim en kısa sürede tarafınıza dönüş sağlanacaktır.

3 Beğeni

Teşekkür ederim beklemedeyim

1 Beğeni

Bir problemi çözmesi neden bu kadar uzun sürüyor hatlar komple mi koptu ne oldu ? @Baran @EFG @ModeratriX

@CKLasT yardımcı olabilir misiniz ? Nedir hu internetin derdi nasıl bir sorun var da 6 gündür ınternetimi kullanamıyorum? Neden düzgün bir bilgi alamıyorum? Sadece öğrenmek istediğim sorunun nerde olduğu ve ne zaman çözüleceği.

1 Beğeni

@Baran Arkadaşımız arka planda ilgili birime iletmiş. Gün içinde geri dönüş bekleyin.

Malesef dönüşü ben 6 gündür bekliyorum :frowning: Mahallemde kazı çalışması var bu etkiler mi bunlar hakkında bilgi almak istiyorum .

Bazen 36 saat den fazla sürebiliyor arızaya soruna göre değişiklik gösterebilir. Umarım bir an önce sorununuz çözülür ama emin olun bu gibi sorunları en kısa sürede halletmeye çalışıyorlar

3 Beğeni

Türk telekom kazı çalışması yapıyorsa şuan evin önünde alt yapıyı düzenliyor olabilirler. Tüm evlerde mi yok sadece sende mi

1 Beğeni

Benim binamda sıkıntı var. Üst komşumla irtibata geçtiğimde aynı sorun bende de var diyordu . Kazı çalışmasını türk telekom değil, yağmur suyu hattı için yapıyorlar.

1 Beğeni

Üst kattaki hangi servisi kullanıyor

1 Beğeni

Türk telekom, o da ariza kaydı açmıştı ama çözmüyorlar diye sitem ediyordu

1 Beğeni

Onun abone no sunu ve destek 'no sunu al. Twitter da bi destek hat yeri var. ttdestek ona yazmayı deneyin.

Türk telekom kendi müşterisi çözmüyor sa onun kini yani TurkNet ne yapsın

1 Beğeni

Problemi yaşayan kişi @enQ arkadaşım olur benim eski mahallemde oturuyor, eski oturduğum binanın adresinde altyapı sorguladıgımda bir sıkıntı gözükmüyor 100e kadar vdsl var fakat arkadaşımın altyapı sorgulamasında vdsl port durumu yok gözüküyor kendisiyle bende iletişimdeyim. Önceden 35Down-6up lık paketi kullanan birinin birkaç gün sonra hızının düşmesi hatta internetinin tamamen kopması cok tuhaf değil mi ? Büyük olasılıkla TT firmasının mağduriyeti bu durum fakat onlarda çözüm sağlamıyor.

1 Beğeni

Teşekkür ederim . Umarım bi çare bulunur . Gerçekten sıkıntılı bir durumdayım 6 gündür bir işığın yanmasını beklemek biraz sinir bozucu oluyor. Ne sabır kalıyor insanda ne de dayanacak sinir :confused:

1 Beğeni

Umarım knk kısa zamanda düzelir.

1 Beğeni

Kendi müşterisine böyle davranıyorsa. TurkNet ne yapsın
:roll_eyes:

2 Beğeni

Kesinlikle katılıyorum, TurkNet’în kendi altyapısını kullanacağım günleri iple çekiyorum kısa zamanda bizlere de ulaşır umarım.