DSL ışığı yanmıyorr

Furkan Bey, sorundan daha detaylı bahsederseniz yardımcı olmaya çalışayım size. Ne zaman internet gitti ? Ne olduda gitti ? Bölgede çalışma var mıydı?

2 Beğeni

TurkNet 'e hoşgeldiniz kullanıcı adı ve şifre mesajım geldi bende bu bilgileri modeme girdim ve internete bağlandım sabah kalktığımda internet yoktu dsl ışığı yanmıyor ve 4 gündür aynı hiçbir şekilde değişiklik yok 2 gündür de resimdeki gibi ayriyetten şunuda ekleyeyim ankastre kutusunda benim adıma bağlanan kablo çakılı ama diğer iki ucu boşta

Siz başka bir ISS den mi geçiş yaptınız?

Ankastre’de adınıza kablo çakılıysa kabloların olduğu yerden iç tesisatı çekip internet almanız gerekiyor.

Önceden vodafone net kullanıyordum onu iptal ettirip TurkNet 'e geçiş yaptım tesisattan pek anlamıyorum şimdi benim tam olarak ne yapmam gerekiyor

Eğer TT ekipleri ankastre’ye yeni etiketleme yaptılarsa, yeni bırakılan etiketli kabloyu dairenize giden kablo ile birleştirmeniz gerekiyor.

Ben şimdi bağlı olan kroneden tekrar daireye hatmı çekeceğim

Siz ankastre’den bir resim eklerseniz buraya ben, yardımcı olayım size.

parmağımla gösterdiğim benim hat oraya çakılı diğer iki ucu boşta

Anladım ama eve çekme işi beni aşıyor kimden yardım alabilirim

Herhangi bir elektrikciden yardım alabilirsiniz.

1 Beğeni

Teşekkür ederim bilgiler için

1 Beğeni

@xfurkann Bey, yeniden hat cekmenize gerek yok siz kendi kablonuzu ankastre üzerinde bilirsiniz zaten. TT ekiplerinin yeni bıraktığı kablo ile mevcutta çekili olan kablonuzu ek yapıp internetinizi kullanmaya devam edebilirsiniz.

1 Beğeni

Furkan Bey, siz 0dan abonelik mi yaptırdınız. Yoksa ISS den geçiş mi yaptınız? Bana detay verirseniz size yardımcı olmaya çalışayım. Çünkü karışık bir durum var ortada.

1 Beğeni

Düzeltme yapayım evimde bulunan internet hattını krone kablosuna ek yaptım dsl ışığım yandı fakat sabitlenmedi yanıp sönüyor sürekli turknetin kendi sitesinden baktığımda bölgemde bi arıza yok lakin teknik bilgilerden hat durumum kapalı gözüküyor ne olacak şimdi

Furkan Bey, yeni bırakılan etiketli boş kablolara ek yaptıysanız modeminizi fabrika ayarlarına döndürüp yeniden kurulum yapar mısınız lütfen ? Ankastre ye kadar sinyalin sorunsuz bir şekilde geldiği bilgisi verilmiş size. Yeniden kurulum yaptıktan sonra durumu buraya yazarsanız, çözülmemişse tekrar yardımcı olmaya çalışırım.

Fabrika ayarlarına sıfırlayıp yeniden kurulum yaptım lakin bir şey değişmedi

Furkan Bey, mevcuttaki destek kaydı numaranızı yazar mısınız? Ilgili ekiplere bilgilerinizi verip, mağduriyetinizin daha hızlı giderilmesi için yardımcı olayım.

39393864 destek numarası bu yarın olmazsa iptal ettirmeyi düşünüyorum bir haftadır aynı muhabbet

Furkan Bey, bilgilerinizi ilettim. Mevcutta açık olan destek kaydı üzerinden dönüş bekleyin lütfen. Mağduriyetinizin giderilmesi için elimden geleni yapacağımı bilmenizi isterim. Lütfen biraz daha sabredin.