Dsl ışığı yanmıyor

Merhabalar daha önce adsl kullanıcısıydım , saha dolabına fiber gelmiş bu yüzden YAPA altyapısından VAE ye geçiş için Türktelekom dan ekip gelip bir kaç işlem yaptılar fakat internetim o işlemden sonra gitti. Modemimin sadece Power ışığı yanıp sönüyor . Modem ara yüzünede giremiyorum , internette herşeyi araştırdım fakat bulamadım bir çözüm. Modem Tp-Link archer vr300

TurkNet Saha Ekibi tarafından bağlantınız ankastrede yapılmadıysa DSL ışığınız yanmaz. Bağlantı yapıldığı halde DSL ışığı yanmıyor ise destek kaydı oluşturmanızı öneririm.

1 Beğeni

Tt ekiplerinden sonra TurkNet ekipleri gelecek ve asıl bağlantıyı onlar yapacak

1 Beğeni

@zenom Modem arayüzüne girememenizin sebebi internet bağlantısı değil.
Bende de aynı modemden mevcut hard reset yapmanız gerekiyor.
Yani dsl kablosunu modemden çıkarın modem açıkken arkadaki reset noktasına iğne ile bastırın 5-6 saniye bekleyin ardından power ışığı geldiğinde işlemi tekrar yaparken şöyle yapacaksınız.
İlk önce reset kısmına iğne ile bastıracaksınız ışıkların hepsi yanıp sönünce iğneyi çekmeden modem açıkken arkasından güç kablosunu çekin ve iğne basılı şekilde 5 saniye tuttuktan sonra iğneyi çekin.
Sonra dsl kablosunu güç kablosunu takın düzelecektir.
Genelde tüm kabloları çekin derler ama gereksiz sadece dsl kablosunun çekilmesi yeterli oluyor.

1 Beğeni

Dediğinizi yaptım fakat aynı şekilde Power ışığı yanıp sönüyor.

Merhaba, buradan İnternete Bağlanamıyorum-DSL Yanmıyor kayıt açın, durumu izah edin Temsilciye.


Sabit yanması lazım fakat, sinyal ulaşmadığı için bazı modemler de yanıp sönebilir. Peki, farklı modem denediniz mi?

Sadece power ışığınız yanıp yanıp sönüyor ise cihazınız daha boot edilmemiş yani daha başlatılıyor anlamına gelebilir. Fakat uzun bir süre power ışığınız yanıp sönüyorsa büyük ihtimal modem boot edemiyor demektir. Modem kurtarma yazılımının olup olmadığını araştırabilirsiniz veya servise gönderebilirsiniz. Çünkü DSL bağlantınız olmasa bile modem arayüzüne girebiliyor olmanız gerekirdi.

Farklı modem dene şansım olmadı.

2 gündür yanıp sönüyor malesef , ara yüze hala giremiyorum

Ankastre bağlantınızı kontrol eder misiniz kablonuz bağlı mı?

Nasıl kontrol etmeliyim fazla bilgim yok malesef

Üzerinde isminizin veya hat sahibinin yazdığı bir kağıt bulunur o kablo boştaysa bağlanmamıştır. Destek kaydınıza saha ekibi istediğinizi belirtirseniz kontrol edilecektir.

Pazartesi ekip gelecek ,desteğiniz için teşekkürler umarum sorun çözülür.

1 Beğeni

Rica ederim, güncel durumları buradan belirtirseniz izleyebileceğiniz farklı bir yol var ise buradan belirtiriz.

Power ışığının boot etme ile bir ilişkisi yok tp linkte.
Yüksek ihtimalle modem arızalandı veya adaptör arızalandı.
Boot edememe aşaması diğer ışıklar ile ilgili.
wifi bağlantısının ve ethernet bağlantısının ışıklarının sabitlenmemesi gibi.

Eskiden Superonline kullanıyordum ve huawei modemimin olduğunu farkettim :slight_smile: Demiş olduğunuz gibi modem büyük ihtimalle arızalı taktığımda dsl ışığı yanıp sönmeye başladı ve modem arayüzüne girebildim . İnternet kullanıcı adımı ve şifremi girdim ama yine internet gelmedi.

1 Beğeni