DSL Işığı yanmıyor, Telefonda Çevir sesi yok. YARDIM!

2 Gündür evde internetim yok modemde sadece WLAN Ve Power ışığı yanıyor , ev telefonunda ise çevir sesi yok , Durumumun acilen düzeltilmesini istiyorum 2 gündür mağdurum bu nedir !

Modem Buluşmuyor VAC kapalı

Arıza tesbit yaptınız mı
TurkNet Online İşlem Merkezi teknik & destek
Yardım merkezi
Arıza
Arıza sorgula
Tıklayın

Online işlemlerden arıza kaydı açın.
Forum üzerinden sorun giderme işlemi yapmıyoruz.

Yaptım henüz dönüş yapılmadı 2 gündür internetim yok ve telefon çalışmıyor

Modem kullanıcı adınız eşleşmiyor konusu hariç sanırım.

Nasıl yani anlamadım ?

2 Defa Destek Kaydı açmama rağmen bugün 3. Gün ve hala sorunum düzelmedi Dsl bağlantısı yok bu durumdan şikayetçiyim

24 Mayıs’ta da aynı şekil bu sorun olmuştu sürekli böyle mi olacak bu nedir kendi internetim ile yazmak zorunda oluyorum

Açtığınız destek kaydı üzerinden size bilgi verilmiştir veya verilecektir. Altyapı kaynaklı arızaların çözüm süresi altyapı sağlayıcı Telekom ekiplerinin yoğunluğuna göre değişebilir

Sorun 3 gündür devam ediyor ve 3 gündür interneti kullanmıyorum faturama yansıyor ne anlamı kalıyor dostum ?

Onları yaptım Sorun hala devam ediyor

Açtığınız arıza kaydı tarihine göre eğer sorun TurkNet kaynaklı ise sorun çözüldükten sonra fatura adımından kayıt açıp arızalı günler için fatura indirimi talep edersiniz.

O seçeneği bulamadım ve herhangi bir bilgilendirmek dahi yapmadılar sorun durduk yere nasıl oluyor Tabiki TurkNet tarafından sorunlu kaç aydır sorun yokken neden bizde sorun olsun bu 2. Kez oluyor hatlar doğru bağlantılı

Müşteri hizmetlerinin olmaması çok saçma sorunumuzu bile çözemiyoruz Sorun nedir ne durumdadir onun ile ilgili bilgi bile alamadım

Ne cevap almayı bekliyorsunuz bu forum üzerinden? Size yardımcı olmak amaçlı sorularınıza cevap verdim. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

1 Beğeni

İş emri numarası üzerinden takip yapabilir miyim bana xxx iş emri numarası üzerinden tarzında mesaj geldi desteğe

1 Beğeni

Evet iş emri numarasını bu link üzerinde referans numarası kısmına yazarak takip edebilirsiniz.

Sorunum Teknik ekip tarafından düzeltildi.

1 Beğeni