DSL ışığı yanıyor ama IP alamıyorum

Merhabalar,

Mart ortasında aktivasyon işlemlerimi tamamladım ve sorunsuz bir kaç gün interneti kulladım. Sonrasında, 2 Nisan 2024 tarihinde modemin DSL ışığı sabit yanarken Internet ışığı söndü.

Modeme 2 defa reset atıp, ayarları tekrar yaptım. Sonuç değişmeyince Turk.Net’e destek kaydı açtım.

Destek No: 73872217

Destek ekibi Türk Telekom ekibini yönlendirdi. Adrese gelen ekip modemi resetledi, tekrar kurdu. DSL hattını kontrol etti ve hattınızda herhangi bir sorun yok. Turk.Net kaynaklı olabilir dedi.

2 gün boyunca Turk.Net destek gerekli incelemeleri yaptıklarını vs söyleyen mesajlar gönderdikten sonra, 3. gün sonunda sorunun genel arızadan kaynaklandığını, Türk Telekom’un sorunu 30 Nisan 2024 akşamına kadar çözmesini beklediklerini söyledir.

Sorun şu ki, ufak bir bölgedeyiz ve hizmet veren tek santral var. Komşularımızda herhangi bir sorun yok, internetleri var. Hepimiz aynı santralden hizmet alıyoruz.

Turk.Net desteğe güncelleme sorduğumda, 30 Nisan’ı beklememi söylüyorlar ama o tarihte çözüleceğinin de garantisini vermiyorlar. 30 Nisan tarihi geldiğinde Türk Telekom sorun çözümünü 30 Mayıs’a atabilir mi diye sorduğumda, olabilir deniliyor.

Şu ana kadar denediklerim:

  • Modemi fabrika ayarlarına döndürüp, tekrar kurmak. - 2 kere
  • Türk Telekom ekibi modemi resetledi, santralden reset attı.
  • Başka bir modemi kullanarak kurulum yaptım.

Bütün denediklerimden sonra DSL ışığı sabit ama internet gelmiyor.

Sorunsuz çalışan internetin bir anda gitmesi ve sorunun çözülememesi çok can sıkıcı. Turk.Net’de iki tane aboneliğim var ve ikisini de iptal ettirmeyi düşünüyorum. Zira, haftalarca internet sağlayamayan bir servis sağlayıcıya ne kadar güvenilir, emin değilim.

Çözüm önerileriniz varsa çok sevinirim.

İyi günler…

Selamlar @zeus487, genel arızalar veya çalışmalar direkt olarak portu etkileyebiliyor. Yani arıza, binada yalnızca sizi etkileyecek şekilde oluşmuş olabilir. Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet aldığınız için müdahale yetkisi yalnızca yerel sağlayıcı saha ekiplerindedir. Arızanın ıslah süresinin tarafınıza aktarıldığını görüyorum. Kullanamadığınız günlerin tutarının faturanıza yansıtılmayacağını belirtmek isterim. Belirtilen tarihte problemin çözülmemesi durumunda bizimle tekrar iletişime geçmenizi rica ediyorum.