19 Ağustos sabahı saat 11 gibi internetim durduk yere gitti ve bir daha gelmedi.
Bu arada pandemi yüzünden evden çalıştığımı ve işimi internet üzerinden halletigimi belirtmek isterim. dolayısıyla internet gelmezse işimden olabilirim.
Şimdiye kadar her türlü platformdan (facebook,instagram,twitter ve hatta sikayetvar) TurkNet’e ulaşmaya çalışsam da başarısız oldum. Bana sadece donanimhaber’deki bir çalışan cevap verdi. Açtığım destek kaydına ise en son 19 ağustosta yanıt verildi. O da sadece bir defa.
TurkNet’e göre evdeki bağlantıda sorun var, ama ne hikmetse modemdeki dsl ışığı yanıyor. Yanmayan tek ışık ppp yani internet ışığı. Bu da modemin ip alamadığını yani sorunun santralden kaynaklandığını gösteriyor. Ama TurkNet, eve gelen kabloda sorun var diyor.
Bu noktadan sonra doğal olarak paranoya yapmaya basladım ve sorun bendedir diye modemi rootlayıp, eski bir yazılım yükledim ama olmadı. Pc’ye format attım olmadı. 2 gündür en az 20 defa modemi sıfırlamışımdır. Ama hiçbiri sorunumu çözmedi.
Bu arada işimi aksatıp, işimden olmamak için dünden beri yaklaşık 10 gb mobil veri harcadığımı da belirtmek isterim. Aslında yazılacak çok şey ama sakin kalmak en iyi çözüm. Son olarak bu süre zarfında TurkNet’ten herhangi bir yetkili tarafından aranmadım. Sorunumu nasıl çözebilirim?