Dsl ışığı yanıp sönüyorrr

Bugün TurkNet ekibinizden birisi gelip internetimizi aktif etti fakat biz interneti kullanamadık ve sorunun türk telekom kaynaklı olduğunu söylediler.Türk telekom teknik ekibi gelip kontrol ettiğinde ise bir sorun olmadığını söylediler.Gerçekten TurkNet 'e geçtiğime pişman oldum.Eğer bu sorun 1 gün içerisinde halledilmezse abonelik iptal işlemlerini başlatacağım.

1 Beğeni

Merhaba modem ayarlarını size gönderilen kullanıcı adı ve şifrenizi tanıtıp ayarladınız mı?

1 Beğeni

Evet bize gelen mesajdan talimatları uygulayarak yaptık fakat hiçbir şey değişmedi.

1 Beğeni

İsterseniz TurkNet online işlemlerden arıza kaydı olusturun daha iyi ilgilenirler eğer müşteri hizmetleri ile konuşmak istiyorsanız kayıt notuna aranmak istediğinizi ekleyin sizi iletişim bilgilerindeki kayıtlı numaradan arayacaklardır sorununuzu daha net anlatabilirsiniz

1 Beğeni

Dsl bağlıyken yap. sıfırla tekrar kur. Dsl bağlıyken kur ve hatalı yazma k.a ve şifresini

Auto sistemde kurulum yap. Modem içine girip Vdsl olan bölümden değil

Selam, Burak hoş geldin!
Arkadaşlara katılıyor ve eklemek istiyorum: Fiziksel bir sorun da olabilir, şunları yapın:
Ankastre bağlantılarını ve kablonu kontrol ettir eğer kablon da problem varsa CAT6 23AWG Nexans, Erse, Reçber markalı kablo kullanın eğer bağlantınız da oksitlenme, gevşeme gibi unsurlar var ise yenileyin veya kablonuzda ki diğer 2 damarı kullanın. Ek, dsl prizi, splitter var ise kullanmayın/yenileyin.
Not: Ankastre bağlantısı ve eklere YAK1 kullanın.