DSL ışığı ve üzücü mağduriyetler

Merhaba,

TurkNet geçiş ve yaşadığım sıkıntılar silsilesi ile geldiğimiz notkada internetsiz kalmamın hikayesini anlatmak istiyorum.
Çok fazla memnuniyet referansı ile 2 aboneliğim ile 10 yıldır üyesi olduğum millenicomdan TurkNet’e geçtim.

  1. Aboneliğim İstanbul / Esenler

  2. Aboneliğim İstanbul / Beyoğlu

  3. Esenler hattı için GigaFiber alt yapısı desteklediğinden dolayı bu yönde başvuru yaptım.

  4. Beyoğlu hattı için TurkTelekom alt yapısı ile ADSL yönünde geçiş başvurusu yaptım.

  5. Esenler aboneliğiminde fiber altyapı olduğu için Millenicom aboneliğini kendiniz iptal ettirmelisiniz şeklinde bilgi verildi.
    b. Kurulum için gelen arkadaşlar binada fiber kutusu olmadığını belirtti ve ortalama 1 ay içerisinde kutu vs getirilerek bağlantılar sağlandı. Ve millenicomdan aboneliğim iptal edildiği yönünde mesaj aldım.
    (Ben millenicoma iptal edin demediğim halde) Bu süreçte 1 ay internetsiz kaldık.

  6. Bu esnada Beyoğlu aboneliğim 5 günde falan TurkNet 'e nakil edildi. Bana söylenen benim hiç bir işe karışmayacağım, taahhüt bedelinin bir kısmının ödeneceği ve millenicom üyeliğimin geçiş sebebi ile zaten iptal edileceği yönündeydi. (Ben kat kapandı zannederken 2 ay millenicomdan fatura aldım sorun çıkmasın diye de ödedim) Ve hattımı iptal etmelerini Millenicom’a ilettim.

Neyse dedik devam.

a. Beyoğlu hattımda internet hız problemi yaşadığım için 2 kere destek kaydı açtım.
İkisinde de ekipler Esenler hattıma gittiler :)…

Devam…

İnternet hızım yalan olmasın yer yer 0.5 Mps falan görür hale geldi. DSL ışığım yer yer gidip geliyordu.
Dayanılmaz bir hal alınca BTK kaydı açtım.

TurkNet Hizmetlerinden Halit Bey telefonla bana ulaşarak yaşadığım mağduruyetlerle ilgili yardımcı olmaya çalıştı, ilgi ve alakası ile ilgili bir sorun yaşamadım ancak bir ekip vs gelip kontrol sağlamadı.

Ertesi gün Beyoğlu bölgesinde gece elektrikle ilgili bir kesinti yaşandı ve 4-5 saat kadar gelmedi.
Aynı gün Millenicom Beyoğlu hattımı iptal ettiği bilgisiyle bir mesaj iletti.
Sabah kalktığımda internetim vardı biraz işlerim baktım ve birden internet gitti.
DSL ışığım hiç yanmıyordu.

Konuyla ilgili tekrar destek kaydı açtım. 03.03.2023 .

Gelen Cevapları yazıyorum.
03.03 - Kablolamada hasar tespit edildi. Büyük çaplı arızalarda zaman verilmemektedir.
04.03 - Çalışmalar sürmektedir. Zaman verilmemektedir.
05.03 - Ekipler çalışma sürdürmektedir.
06.03 - Çalışmalar sürmektedir.
07.03 - Çözüm aşamasındadır en kısa sürede ekipler çalışmaları yapacaklardır.
08.03 - Çalışmalar sürmektedir.
09.03 - Arıza devam etmektedir ekipler arıza çözümü için çalışmaktadır.
++ Geri bildirimleri çin teşekkür edip uzun sürecekse ek önlemler alayım demişim…
10.03 - Bu tür lokal sorunlarda zaman verilememektedir.
11.03 - Bağlantınızı kontrol ettik iş emrini ilettik saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecekler.
11.03 - Telefon ettiler devam ediyor çalışa diye. Bu sırada şehir dışındaydım ve binada başka internet kullananlara sordum sizlerde sorun var mı diye tüm binada internet var. Sanırım Büyük çaplı kablolama arızası benim kabloya denk gelmiş sadece dedim… İlgilendiklerini söylediler.
13.03 - Saha ekiplerinden gelen bilgiye göre sorunun modem yada iç tesisat kaynaklı olabileceği belirtilmiş. Elektrikçi yardımı ile bina tesisatı kontrol ettirebilirsiniz yada sizlere özel bir ekip gönderip 300 tl karşılığında kontrol ettirebiliriz ayrıca kablo masrafı vs çıkarsa ücret çıkabilir vs vs.

Dün modemi resetledim DSL ışığı sabit aralıkla yanıp söndü sanırım 2-3 tur sonra yine gitti. Kabloyla alakalı da sorun olduğunu düşünmüyorum bu arada. Portla alakalı bir durum varmış gibi geliyor Sinyal vs.

Bir kaç msjlaşma daha var da yazmıyorum artık. An itibari ile intertim yok, yanlış bilgilendirme, ezber konuşma, insanları oyalama, zarara sokma dibine kadar iş sallanıyor. Telekom alt yapısına türknetin çok müdahale edebileceğini zaten düşünmüyorum. Ama muhattabım onlar. Ben 2 aboneliğimi de geri çekeceğim. Bir çok kişiye referans olup TurkNet 'e geçirme hedefim vardı artık kimsenin günahına giremem.

Madem işler çözülmüyor buraya yazmaktan başka çare de kalmadı.

Sizce ne yapmalıyım? çözülür mü? beklemenin manası yok mu?

2 Beğeni

Merhabalar, öncelikle yaşanan olumsuz deneyim nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz :pensive: Kontrol ettiğimde uzmanlarımız tarafından yerleşik operatör üst ekiplerine bildirim sağlandığını görüntüledim. Bende ilgili birimimize bu durumu ilettim, en kısa sürede arızanın çözümlenmesi için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz. @alperenatici arkadaşım ile birlikte titizlikle durumu takip ederek sizi gelişmelerden haberdar edeceğiz.

Samimi yaklaşımlarınıza her zaman itibar ediyorum, ben de hizmet sektöründe iş yapıyorum. Halit Bey de sağolsun çok ilgili davranıyor bu süreçte ama sizin elinizde olmayan sebeplerden dolayı bu sürecin uzadığının bilincindeyim ancak benim de yaşadığım sorunu belirtmek ve alternatifler aramaktan başka seçeneğim yok. Hizmet sektörü olarak internet benim hayati noktam. 5 gün oyun oynamayabilirim ama 5 gün müşterilerime destek olamayınca kaybım tahmininizden daha fazla. Sorun çözümünde kolaylıklar diliyorum umarım çok kısa sürede çözülür.

2 Beğeni

Aboneliğimin Online işlemlerdeki Teknik Bilgiler sekmesi ekranı.
Benim Beyoğlunda ikamet ediyorum . Santral Esenler gözüküyor. Bu mümkün mü?
Diğer hattım Esenlerde bir karışılıklık vs mi var acaba ? Elimden ne bilgi geliyorsa paylaşmaya çalışıyorum. :slight_smile:

1 Beğeni

Esenler’de bulunan hizmetinizle birlikte kontrol ettim, görüntülenen bilgilerde hata bulunmamaktadır. Şu anda yerleşik operatör ekipleri tarafından güncel port testi bilgilerini beklemekteyiz, bilgiler tarafımıza ulaştığında uzmanımız sizinle iletişime geçecektir. Gelişme oldukça bende buradan haber vereceğim :raising_hand_man:t2:

2 Beğeni

Baran Bey Online işlemlerde 3052288 aboneliğim altındaki teknik bilgilerde bu Esenler santrali gözüküyor. 3052288 Beyoğlu hattım. Doğru olduğuna emin miyiz? Durumu da Ofline falan gözüküyor benim esenlerdeki Fiber hattım aktif kullanılıyor orada sorun yok.

Hizmetinize ait detayları sizinle özel mesaj üzerinden paylaştım, durumu takip ediyorum.

1 Beğeni

Şu konuyu bir hortalım tekrar… Konuyu özel mesaja çekip en sonunda da randevu oluşturuldu diye konuyu kitlemenizde çok manidar.
Hayırlı olsun 1 ay oldu çözüm hala sağlanmadı… 1 Kere iptal talebinde bulundum kesin çözülüyordu Turknetten arkadaş geldi suçu TT ye attı. 3 kere ortak çalışma başlattınız. Yine Esenlerdeki yanlış hatta gittiler. Tekrar iptal talebi oluşturdum tarih ve saat verdiniz gelen giden yok. Bir de arkadaşlar beni arayıp sorun çözüldü mü diyor ? Diyorum ki siz göremiyor musunuz? Evet sinyal yok çözülmemiş diyor.
Arkadaşlar hizmet sektöründe insanlar mağdur olabilir işler istenildiği gibi her zaman gitmez. Hiç bir zaman arayan arkadaşlara karşı kötü bir uslupla konuşmadım. Biliyorum ki TurkNet olarak TT ye bağlısınız. Kendi ekipleriniz de kısıtlı anlıyorum ama insan oyalamak hakkınız değil. Bir durumu çözemiyorsanız biz bunu çözemeyeceğiz yaşattığımız mağduriyet için özür dileriz bu konularda kendimizi düzelteceğiz. Buyrun bu da alamadığınız hizmetin yaşadığınız mağduriyetin karşılığı dersin faturaları vs geri ödersin konu kapanır. Sokağımdaki uyducu dayı üzerinden TT ekiplerine ben bile ulaştım adamlar Türknetin bu adresi açtığı kayıt gözükmüyor, esenlere hattını açılıyor diyorlar. Adamların bana tavsiyesi şu iptal ettir yeniden abonelik açtır çözülür. Anormalde olsa bir çözüm önerisi veriyorlar. Siz? Her gün aynı mesaj TT ye gebe kalmış bir yapı. Kendi ekibinizi kuramıyor musunuz? Ortak çalışma diyorsunuz kendi ekibinizdeki adamlar doğru olarak benim adresime 1 kere geldiler TT den adamla anlaşıp gelemiyorlar mı? Ekipleriniz hala arayıp çalışma başlattık iptali durduralım mı diyor? Hatta kadın beni arıyor iptal ettirmek istemişsiniz nedenini öğrenebilir miyim diyor? Daha yorum yapmayacağım. Bu yazıyı da sırf birileri görüp ibret alsın diye yazıyorum.

Selamlar @Oxo, iptal süreci ortalama 5 gündür. Bu süre zarfında gereken işlemler tamamlanır. Yerel sağlayıcı tarafındaki süreç devam ediyor. Yerel sağlayıcı kaynaklı arıza için ekiplerden öncelik ve hassasiyet talep edildi.

1 Beğeni