Evde ki mevcut operatör aboneliği iptal edip 9-10 gün önce yeni abone oldum aktivasyon süreci tamamlandıktan sonra kurulum için arandım ama evdeki modem üzerinden kurulumu yapabileceğimi söyledim. Modem üzerinden kurulumu yaptım ama yeni hat olduğu için kabloların bağlanması gerektiği sonradan aklıma geldi müşteri hizmetlerini aradım kurulum ekibini yönlendireceklerini söylediler. Aradan 5 gün geçti gelen olmayınca elektrikçiye bağlantıyı yaptırdım ama modemde dsl ışığı yine yanmadı müşteri hizmetleriyle tekrardan iletişime geçtim durumu anlattım. Ttnetin iç teçhizatta problem raporu verdiğini söyledi arkadaş ve özel ekip yollayabileceğini iletti. 30 dk sonra kurulum ekibi randevusu için arandım tarih verildi. Eski operatörde 7 gün önceye kadar bir sorun yokken iptal ettikten sonra nasıl bir anda iç teçhizatta sorun oluştu anlayamadım Elektrikçi iç teçhizatta bir sorun olmadığını söylemişti. Bir türlü müşteri hizmetlerinden öğrenemediğim bir soruyu soracağım benim hattım aktif mi ?