Dsl bağlantısı sürekli kopup kopup bağlanıyor

geçen gün sabah kalktığımda internet kesilmişti dsl bağlantısı yoktu destek kaydı oluşturdum ve saha ekipleri mahalledeki ana kutudaki kartın bozulduğunu ve yenisi ile değiştirdiklerini söylediler internet geldi ve 1 2 saat sonra dsl bağlantısı 10 dk bir kopup yeniden bağlanmaya başladı ertesi gün dsl bağlantı kopması gitmiş gibiydi lakin bu seferde birçok siteye erişemez oldum hatta şuan sadece google servislerine erişebiliyorum netflix amazon prime veya bein connect gibi uygulamalara giremiyorum internet sitelerinde hep ana makine cevap vermiyor error 505 hataları alıyorum modem arayüzünden tanılama yapınca dsl ethernet başarısız diyor modemim td-w9970 modem üzerinde dsl ve internet ışıkları yanıyor ne internet var ne de yok gibi birşey şuanda alt komşumuz farklı bir internet sağlayıcısı kullanıyor ve sorun olmadığını söylüyor

Merhaba, Hat değerlerini paylaşır mısın?

mehaba teknik destek benden ping tracert testi istedi ve orada testler timed out aldı belki sorunu anlamanızda yardımcı olur

“hat zayıflaması” kısmı zayıflamaya düşmüş ama daha önce 505 gibi hata almadıysanız sorunun DSLAM’ın kart/yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Montajlanan kartın kapasitesi ile ilgili olabilir tabi sadece ihtimal. Test yaptığınız cihazın Ethernet/LAN driverini güncelleyin. Ek, dsl prizi splitter kullanmadan bağlanın hizmetinize. (var ise) Elektrikçi ile kablo ankastre kontrolü yapılabilir bu (DSLAM ve Driver)aşamaları teyitlersek.

Ankastreden eve kadar olan kısmı kontrol ettim herhangi bir sorun yok zaten ankastre ile modem arası cat 6 kablo çektik çok uzak değil 7 metre falan driverler güncel herhangi bir splitter veya ek yok sorun ana kutudaki kartta olabilir son 1 yılda 6 7 kez değişti kart gecen hafta 1 kez daha değiştirdiler ama değiştirince duzeliyordu bu sefer düzelmedi

Bu hat değerlerine göre 100 mblik pakete geçsem herhangi bir kopma durumu falan olurmu

86mb’e kadar hız alırsınız tavsiyem 75mb kullanmanız.

belli ki saha dolabınız da sürekli bir işlem görüyor, kart değişimi gibi belki en son gelen ekipler donanımı düşük veya yazılımını eski sürüm de olan bir kart montajlamış olabilir. Şuan da benim yapabileceğim bir durum yok, en azından öyle düşünüyorum. işlemi Arıza kaydından takip edebilirsiniz.

Tamam çok teşekkür ederim

Rica ederim. Sorununuz umarım çözülür en kısa zamanda. İyi günler dilerim :wave: