Dolandırıcı Numarsı

Merhabalar, bugün 14.40 sularında (0850 288 80 80) numarası üzerinden türknet’ten arandım ve bir kaç bilgilendirme metni okudular ve kapattılar. Aradan 10 dakika sonra bu numara (0212 990 02 20) türknet’ten aradığını ve evinizde internet olarak türknet kullandığınızı görüyorum dedi bende evet dedim ve TurkNet 'te herhangi bir problem oldu mu diye sordu hayır dedim. Tamam buraya böyle not alıyorum dedi ve kapattı. Şimdi anlamadığım nokta bu adamlar benim numaramı nereden bulup arıyorlar?

firma içinden biri numaraları satıyor… askerden geldiğimde yeni hat almıştım daha numaramı ezberlemeden bilmem ne otelinden sms gelmişti :slight_smile:

1 Beğeni

Not alıp problem yaratmaya gelmesin bunlar

Abonelik açtığım gün kurulum ekibi beni böyle uyarmıştı.

Ulan elin yabancısı ülkesinde rekabeti arttırmak için tarife ayarlar, reklam yapar müşteri için bizimkiler bildiğin 2. Dünya Savaşı’ndaki gibi ajanlık yapıp abone sabote ediyorlar şaka gibi resmen.

2 Beğeni

valla bıktım bunlardan hergün başka numaradan arıyolar engellemekten yoruldum

Birde bunların “DEVLET DESTEKLİ İNTERNET” versiyonu var bir gün küfür edeceğim bağlanıp artık. Stockholm sendromuna bağlamaya çalışıyor adamlar sürekli arayalım belki bağlarlar. Hayır bağlamam kardeşim ortalama bir insanın evinde kaç internet hattı var probleminiz ne Netflix mi bu ben çıkıp Amazon Prime aboneliği açacağım ya?

Bugün TurkNet’e bağlan hanım dün Turk Telekom’u kullandık. Evet.

hukuki olarak bişey de yapılmıyor enteresan gerçekten

Hukuki olarak ilgili birim konunun takibini yapıyor ve gerekli prosedürleri devam ettiriyor en kısa sürede bu aramaların sona ermesi için çalışmalar devam ediyor emin olabilirsiniz.

3 Beğeni

Ekledim @Baran dostum. :slightly_smiling_face:

Burda yazan telefon numaraları irtibat etmeyiniz.

1 Beğeni

arkadaşlar iys ile iletişime geçtim bu numaralar için verilen cevap;

Merhaba Sayın Onur UYAR,

İzinlerin İYS veri tabanına aktarılması Mevzuat gereğince hizmet sağlayıcının sorumluluğundadır.

Web sitemiz https://iys.org.tr ‘de yer alan vatandaş girişi alanından veya https://vatandas.iys.org.traracılığı ile e-Devlet hesabınızı kullanarak veya iletişim bilgilerinizle (telefon numarası veya mail adresi) giriş yaparak izinlerinizi yönetebilirsiniz.

6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun gereğince, alıcı olarak verdiğiniz ticari ileti onaylarını redde çevirmeniz halinde hizmet sağlayıcı tarafından 3 iş günü içerisinde ileti gönderiminin sona erdirilmesi gerekmektedir.

Listenizde bulunmayıp size ticari içerikli ileti gönderen firmalar için şikâyet hakkınızı kullanabilirsiniz. Şikâyet başvuruları, elektronik ortamda e-Devlet kapısı (Ticari Elektronik İleti Şikâyet Sistemi) veya Ticaret Bakanlığı Ticari Elektronik İleti Şikâyet Sistemi (https://tiss.gtb.gov.tr) üzerinden veyahut yazılı olarak şikâyetçinin ikametgahının bulunduğu yerdeki il müdürlüğüne yapılır.

Saygılarımızla.

2 Beğeni

numaraları toplu şekilde verilen adrese şikayet edelim derim

1 Beğeni