DNS yüzünden bağlanamıyorum

Sürekli DNS hatası alıyorum bunu biz çözemez miyiz yoksa illa Desteği mi beklemek gerek ? Bayadır internetim yok.

Bu sorun hangi cihazlarda var?

Sorunu düzeltmek için şu adımları takip etmenizde fayda var:

  • Modeminizi yeniden başlatmayı deneyebilirsiniz yani modeminizi kapatın ve 15-20 saniye sonra tekrardan açın.

  • Eğer bu sorun bilgisayarınızda sadece varsa bilgisayarınızdaki DNS ayarlarınızı sıfırlamayı deneyin yani CMD’yi yönetici olarak açtıktan sonra " ipconfig /flushdns " komutunu girin ve ardından bilgisayarınızı yeniden başlatın.

  • Sadece bir mobil cihazınızda sorun varsa cihazınızı herhangi bir antivirüs programı ile tarayıp çıkan virüsleri temizlemenizde fayda var.

  • Eğer modeminiz güncel değilse ve güncellemeleri yapabiliyorsanız güncellemeleri yapmayı deneyin.

  • Eğer sorununuz devam ediyorsa modeminizi resetleyip 0’dan kurulum yapmayı deneyebilirsiniz fakat sorununuz yine düzelmezse Online işlemler paneli üzerinden destek kaydı açmanızda fayda var.

Merhaba, hata ekranını paylaşır mısın?
Modeminize veya cihazınız da sorun yaşıyorsanız TurkNet DNS adreslerini girin:[quote=“TworA, post:3, topic:16418, full:true”]
Modeminize veya cihazınız da sorun yaşıyorsanız TurkNet DNS adreslerini girin:
1. DNS Adresi: 193.192.98.8
2. DNS Adresi: 212.154.100.18


Cloudflare DNS:
1.1.1.1
1.0.0.1
[/quote]

WAN sürekli kırmızı ışıkta… VDSL bağlantım varken de oluyordu destek hemen çözüyordu bağlantı alamıyorum olmadı tekrar kurulum yapıcam :man_shrugging:t3:.

Tekrar kurulum denedim ama nafile. Komple 0layıp tekrar deneyeceğim.

Edit : Tekrar kurulum yaptım olmadı , hard reset attım olmadı , fabrika ayarlarına tekrar geri dönüldü yine olmadı … Hatta tarih değişti 1970li yıllara aldı ve sistem de saati düzeltecek bi kısım yok ne yapıcamı bilmiyorum… Haftasonuna da girdik nasıl kim yardım edecek DNS konusunda :pleading_face: :confounded:

Şimdi annemdeki modemi de kapatıp açtım ve aynı sorun burda da var… DNS alamıyoruz. Yardım edecek birisi var mı acaba ?

Not: Annemin interneti düzeldi.

sanırım ayvayı yedik malum haftasonu … Help! :sos:

TEKNIK DESTEK yardımcı olduktan sonra çözüldü :cowboy_hat_face: yine yeniden Teşekkürler !

1 Beğeni

Sorununuzun çözüldüğüne sevindim, keyifli kullanımlar dilerim. :rocket: :sunglasses:
Dün yanıtlamayı unutmuşum, size yanıt olarak diyecektim:
“Yazılımsal bir durum olabilir, Temsilciye “IP tanımının yenilenmesini ve detaylı kontrollerin yapılarak hizmetimin çözülmesini talep ediyorum.” diye belirtin.”

1 Beğeni

4 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.