Dns ışığım yanmıyor

TurkNet kurulum ekipleri geldiği zamanda internetin aktif olarak gelmedi . Türk Telekom kaynaklı kopukluk olduğu belirlendi . Daha sonra türk telekom geldi ve türk net ekiplerinin yanlış porta taktiklarini söyleyip gittiler. Portdaki numaralara göre degistirdiler fakat bende herhangi bir değişiklik yok . Türk telekom bastan savma yapiyor. Dns isiginizin yanmasi gerek diyerek türk net bakacak bundan sonra diyerek bilgilendirmeyi böyle yapıyor. İnterneti yeni aldım fakat 25 gündür problemlerin düzelmesini bekliyorum. Teknik servis ile sesli olarak konuşmak durumun aciliyetini ve bana verilen bilgileri aktarmak istiyorum.

Donanım haber forumdaki TurkNet desteğe yazın orda ilgilenirler

1 Beğeni

Teşekkürler dediginiz gibi oraya da yaziyorum.

1 Beğeni

TurkNet desteği etiketleyin ki görsün yazdığınızı

TurkNet ekipleri TürkTelekomun altyapısına dokunamadıklarından dolayı ‘türk telekom geldi ve türk net ekiplerinin yanlış porta taktiklarini söyleyip gittiler’ kısmı doğru olamaz. Türk telekom bakır kabloları binanıza kadar çekene kadar sorumludurlar. Daha sonrası sizin ankastre bağlantısını yapmanız veya yaptırmanız gerekmekte. Yanlış port denilen olay sanırım binada bulunan ankastre kabloda bir eksiklik yok ise elektrikçi çağırıp kabloları düzeltmesini isteyin.

Yanlış port dedigim bina içerisinde bulunan dağıtım kutusu. Türk net deneyerek ve kontrol ederek 8 numaraya bağlamıştı . Türk Telekom 7 numara doğru diyip geri kalanın türk net yapması gerektiğini söyledi . Türk net ekipleri 8 numaraya taktıkları zaman bir kere de olsa bağlantı gelmişti . Türk telekomun yanlış bilgi vermesinden dolayı günlerdir internetimin olmadığını düşünüyorum . Dediğiniz gibi elektrikçi çağırıp yapmasını isteyeceğim umarım bu sefer olur